آذربایجان

ارتش آذربایجان انتقام حمله موشکی به گنجه را در میدان نبرد گرفت

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت دفاع آذربایجان، گردان ۱ هنگ ۵ خط‌شکن نیروهای مسلح ارمنستان با متحمل شدن کشته و زخمی های زیاد از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

در نتیجه فعالیت های انجام شده توسط ارتش آذربایجان در طول شب گذشته، تعداد زیادی از نیروهای ارمنستان، ۷ دستگاه تانک تی-۷۲، ۲ دستگاه راکت انداز بی‌ام-۲۱ “گراد” یارس، 8 عراده توپ هویتزر دی-۳۰ و ۱ عراده توپ دی-۲۰ همچنین ۱۰ کامیون پر از مهمات و ۷ دستگاه خودرو دیگر متعلق به ارتش ارمنستان در جهات مختلف جبهه منهدم شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت دفاع آذربایجان، گردان ۱ هنگ ۵ نخط‌شکن نیروهای مسلح ارمنستان با متحمل شدن کشته و زخمی های زیاد از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

همچنین، بیش از ۳۰۰ سرباز وظیفه از مواضع نبرد در منطقه دفاعی هنگ ۱ موتوری نیروهای مسلح ارمنستان از مواضع فرار کردند. در میان مقامات نظامی تعداد زیادی کشته و زخمی وجود دارد. اعضای یگان ویژه پلیس که برای تقویت به هنگ فرستاده شده بودند نیز مواضع نبرد را ترک کرده و فرار کردند. در واحدهای هنگ کمبود غذا و مهمات وجود دارد.

مواردی از عدم اطاعت از افسران به دلیل خستگی و ناامیدی پرسنل در واحدهای ارمنستان و همچنین امتناع از ورود به جنگ به دلیل ترس و اضطراب وجود دارد. نیروهای آذربایجان با شلیک دقیق به نیروهای ارمنستان در کل جبهه، برتری عملیاتی خود را حفظ می کنند.

از سوی دیگر خبر می‌رسد، یکی دیگر از نیروهای عالی رتبه ارتش ارمنستان کشته شد.

طبق اطلاع بخش فارسی ای‌ان‌تی، سرهنگ دوم آشوت قازاریان، فرمانده مهندسی و استحکامات ارمنستان کشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا