جهان

ارمنستان سربازان خود را که از جنگ به ایران فرار کرده‌اند جستجو می‌کند

بخش ارمنی شبکه های اجتماعی چند روز است که اطلاعاتی را مبنی بر عبور گروهی از سربازان ارمنی در حال فرار از جنگ در منطقه آراز به ایران ، به اشتراک می گذارد.

بخش فارسی گروه خبری ای‌ان‌تی به نقل از رسانه های ارمنستان گزارش می دهد که به والدینی که فرزندانشان در جبرائیل، زنگیلان و خوجاوند مشغول خدمت هستند و در این جنگ ناپدید شده اند، توصیه شده است که با سفارت ایران تماس بگیرند.

شوشان استپانیان، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان گفت که آنها از طریق کانالهای مربوطه در مورد فرار “تعداد مشخصی از سربازان” به ایران، با ایران در تماس هستند. با این حال، سفارت ایران در ایروان هنوز حضور سربازان ارمنی در این کشور را تأیید نکرده است.

لازم به ذکر است که در جریان درگیری های شدید در منطقه آراز، مواردی وجود داشت که سربازان ارمنی که در برابر حمله ارتش آذربایجان مقاومت نمی‌توانستند بکنند، مواضع خود را ترک کرده و به طور نامنظم عقب نشینی می کردند.

در آن زمان گزارش هایی مبنی بر عبور گروهی از سربازان ارمنی از رودخانه آراز و فرار به ایران گزارش شد. چرا که سربازان ارتش ارمنستان که از جنگ فرار می کردند، در معرض خطر هدف قرار گرفتن توسط پلیس نظامی در پشت جبهه قرار داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا