اجتماعیایران

بازداشت تعدادی از حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری تهران

تجمع تعدادی از دوستداران و  حامیان حقوق حیوانات در مقابل شهرداری تهران در اعتراض به فیلم‌های منتشر شده درباره سگ کشی توسط پیمانکار شهرداری به تنش و بازداشت معترضین از سوی پلیس انجامید

جمعی از حامیان حقوق حیوانات با تجمع مقابل ساختمان شهرداری تهران، ضمن اعتراض به فیلم‌های منتشر شده درباره سگ کشی توسط پیمانکار شهرداری، خواستار تصویب قانون حمایت از حیوانات شدند.

آنها در این تجمع که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، پلاکاردهایی مانند «‌خدای ما خدای حیوانات است» و «شهرداری سگ‌های سرزمینم را نکشید» و «‌کهریزک خالی از وفا شد» در دست داشتند و خطاب به کارکنان شهرداری شعار «‌حقوقت حرومه» سر می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری «ایسنا»، این تجمع در حالی انجام شد که شب گذشته غلام محمدی، رییس مرکز ارتباطات شهرداری اعلام کرد که این فیلم‌ها مربوط به دو سال قبل است و پیمانکار خاطی و همچنین یکی از معاونین شرکت ساماندهی مشاغل نیز در این خصوص عزل شده و با پیمانکار خاطی نیز فسخ قرارداد شده است.

‎همچنین پیروز حناچی شهردار تهران نیز صبح امروز در واکنش به انتشار این فیلم‌ها با بیان این‌که این فیلم‌ها مربوط به دو سال قبل است، اعلام کرد که با پیمانکار خاطی برخورد شده است.

بر اساس این گزارش؛ این تجمع ساعتی بعد توسط عده‌ای لباس شخصی به درگیری انجامید و پلیس نیز چندین تن از معترضین را دستگیر کرد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که هم اینک جو حاکم بر اطراف شهرداری تهران آرام گزارش شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا