اقتصادایرانخاورمیانهسلامتی و زندگیسیاست

حسن نصرالله: به‌زودی از ایران سوخت و دارو وارد خواهیم کرد

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد در نشست سالانه خود با مبلغان در آستانه آغاز ماه محرم گفت به‌زودی از ایران سوخت و دارو وارد خواهیم کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد در نشست سالانه خود با مبلغان در آستانه آغاز ماه محرم گفت: «شماری از برادران ما در حزب‌الله اکنون برای تکمیل بحث درباره واردات سوخت از ایران در این کشور هستند و به‌زودی چه از طریق زمینی و چه دریایی این سوخت را وارد می‌کنیم.»

به گزارش نورنیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران، حسن نصرالله افزود: «حل بحران دارو نیز از اولویت‌های حزب‌الله است و حزب‌الله داروهای ایرانی را به بازار لبنان وارد خواهد کرد.»

اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان، گروه شبه‌نظامی که از سوی برخی کشورهای اروپایی و آمریکا به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می‌شود، در حالیست که گزارشات روزهای اخیر حاکی از کمبود آب مقطر، سرم و داروهایی چون رمدسیویر در ایران است.

آرام اسحاقی، یک پزشک عمومی دو روز پیش در گفتگو با ایسنا گفته بود: «وضعیت در سیستان و بلوچستان از نظر زیرساخت‌های درمانی و اوضاع زندگی خوب نبود و بسیاری از مردم در خانه‌های کپری زندگی می‌کردند. دارو به سختی تهیه می‌شد و کمبود آن به خصوص نبود رمدسیویر به شدت محسوس بود و بسیاری در همان کپرها جان خود را از دست می‌دادند.»

همچنین بخوانید: حتی آب مقطر و سرم هم پیدا نمی‌شود چه برسد به داروهایی چون رمدسیویر و غیره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا