ایرانخاورمیانه

حمله هوایی اسرائیل مواضع جمهوری اسلامی را در سوریه هدف قرار داد

رسانه‌های اپوزیسیون سوریه خبر دادند هواپیماهای اسرائیل مواضع متعلق به شبه‌نظامیان جمهوری اسلامی را در منطقه دیرالزور در شرق سوریه هدف قرار دادند. خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، نیز گزارش داد در حمله‌های اسرائیل دست‌کم دو سرباز سوری زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌ها، دست‌کم یکی از حمله‌های هوایی سایتی را در البوکمال، در نزدیکی مرز عراق و سوریه هدف قرار داده و حمله‌های دیگری در نزدیکی شهرهای المیادین و دیرالزور گزارش شد.

بر اساس گزارش سایت‌های وابسته به اپوزیسیون سوریه، به نظر می‌رسد یک خط آهن در امتداد مرز عراق و سوریه، یک سیستم راداری متعلق به حزب‌الله لبنان در شهر دیرالزور و یک ساختمان منابع انسانی متعلق به سپاه پاسداران هدف حمله‌ها بوده‌اند.

این حملات تنها دو روز پس از آن صورت گرفت که گزارش شد حمله‌ هوایی اسرائیل یک محموله تسلیحاتی متعلق به جمهوری اسلامی را در نزدیکی الدیماس در شمال غربی دمشق هدف قرار داده‌اند.

پایگاه خبری «صدای پایتخت سوریه» گزارش داد که این حمله هوایی ساختمانی متعلق به حزب الله را هدف قرار داد، در حالی که محموله‌ای به سمت لبنان در حرکت بود. رسانه های دولتی سوریه درباره این حمله هوایی گزارش شده اظهار نظری نکردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا