اقتصادایران

خیلی‌ها در ایران پول خرید کفش زمستانی ندارند

رئیس اتحادیه کفش فروشان، با اشاره به افزایش قیمتها و همچنین کاهش قدرت خرید مردم، افزود: شاهد این مسئله هستیم که افراد در زمستان به جای استفاده از کفش مناسب فصل،  از کفش‌های تابستانه مانند صندل استفاده می‌کنند که این نشان از  مشکلات اقتصادی دارد..

حسین اباذری، رئیس اتحادیه کفش فروشان البرز، از افزایش قیمت کفش نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت:  متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و نقدینگی کافی ندارند، همچنین اجناس هم نسبت به  سال‌های گذشته  افزایشی چهار برابری داشته است، از سوی دیگر حقوق  قشر کارمند و کارگر نسبت به تورم بالا نرفته است.

وی در ادامه افزود: همین کمبود نقدینگی باعث شده اگر  مردم در گذشته سالی دو جفت کفش می‌خریدند  در حال حاضر  شاید دو سال یک جفت کفش بخرند.

به گزارش ایسنا، اباذری در خصوص قیمت کفش‌های زمستانی مانند پوتین و  چکمه گفت: متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از افراد قدرت اقتصادی خرید کفش‌های زمستانی را ندارند حتی اگر واحدهای صنفی آن را زیر  قیمت خرید  عرضه کنند.

وی افزود: حتی ما شاهد این مسئله هستیم که افراد در زمستان به جای استفاده از کفش مناسب فصل،  از کفش‌های تابستانه مانند صندل استفاده می‌کنند که این نشان از  مشکلات اقتصادی دارد.

وی در پایان در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه گفت: مواد اولیه چون چرم، چسب و پارچه افزایش قیمت پیدا کرده‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا