خاورمیانه

سه کودک در تعز یمن در حمله موشکی حوثی‌ها کشته شدند

نیروهای حوثی یمن روز یکشنبه ۲۴ اسفند با شلیک موشکی به مدرسه ای در منطقه تعز که نیروهای طرفدار دولت در آن مستقر هستند، منجر به کشته شدن سه کودک شدند.

رویترز در گزارش با استناد به دو تن از ساکنان محلی و منابع نظامی نوشت که نیروهای حوثی یمن روز یکشنبه ۲۴ اسفند با شلیک موشکی به مدرسه ای در منطقه تعز که نیروهای طرفدار دولت در آن مستقر هستند، منجر به کشته شدن سه کودک شدند.

ساکنان منطقه به رویترز گفتند که هنگام اصابت موشک به مدرسه در منطقه کاذه در غرب استان تعز، دو برادر و بستگان آنها در منطقه بودند.

دو منبع نظامی نیز گفتند که این مدرسه قبلاً توسط نیروهای حوثی مورد استفاده قرار می گرفت و پس از آزادسازی منطقه در هفته گذشته توسط نیروهای دولتی، این مدرسه مورد استفاده قرار گرفت.

حوثی‌ها به سوال رویترز در این خصوص پاسخ نداده‌اند.

جنگ اخیراً در تعز در جنوب غربی یمن بین نیروهای وفادار به دولت به رسمیت شناخته شده بین المللی و شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت ایران، افزایش یافته است.

درگیری در تعز و ماریب در شمال در حالی است که ایالات متحده و سازمان ملل متحد تلاش های خود را برای آتش‌بس بین ائتلاف تحت رهبری سعودی و حوثی‌ها برای احیای مذاکرات صلح تحت حمایت سازمان ملل متحد افزایش داده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا