آذربایجانایران

مادر دو کودک کشته شده در حادثه واژگونی تانکر سوخت در تبریز جان باخت

مادر دو کودکی کشته شده در حادثه واژگونی و تصادف‌ تانکر سوخت در ورودی اتوبان غیراستاندارد کسایی تبریز، بر اثر شدت جراحات جان باخت تا سومین قربانی این حادثه باشد.

این حادثه تلخ روز جمعه هفته گذشته رخ داد که طی آن یک تانکر سوخت گازوییل از تهران به سمت تبریز در حرکت بود که هنگام ورود به تبریز از مسیر خود خارج شد و به مسیر مخالف رفت و با یک دستگاه خودروی سواری پراید شاخ به شاخ برخورد کرد.

بر اثر آتش سوزی گازوییل، تانکر و خودروی پراید آتش گرفت و دو کودک داخل پراید زنده زنده در آتش سوختند. پدر و مادر این کودک نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند که مادر این کودکان نیز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

میلاد نوروزی، فعال رسانه‌ای در واکنش به این حادثه نوشت: «با کمال تاسف صبح امروز ۲ کودک معصوم، مقابل چشمان پدر و مادرشان در این آتش سوختند! اتوبان غیراستاندارد کسایی تبریز هر روز آبستن حوادثی تلخ است؛ اما چرا کک هیچ‌کدام از مسئولان مربوطه نمی‌گزد؟ تا کی باید ببینیم این اتوبان قتلگاه مردم بی‌گناه است و هر روز چند خانواده داغدار می‌شوند؟»

یک کاربر دیگر آذربایجانی به نام «علی سلیمی» نوشت: «چند سال دیگر باید بگذرد و چند شهروند دیگر باید جان خود را از دست بدهند تا مسئولان بفهمند که تبریز به یک بزرگراه ترانزیتی در جنوب شهر نیاز دارد؟!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا