واکنش مالک باشگاه تیراختور به شکایت دروازه بان اخراجی این تیم

جلسه کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه تیراختور از محسن فروزان تشکیل شد.

محسن فروزان دروازه‌بان اخراج شده تیم تیراختور از طریق وکیلش از زنوزی مالک باشگاه، ۲ نماینده مجلس و همچنین یک خبرگزاری در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خود را ثبت کرد.

محمدرضا زنوزی در مورد ادعای فروزان جهت شکایت از وی، ۲ نماینده مجلس و یک خبرگزاری در برنامه رادیو جوان گفت: من از آقای فروزان چند سوال دارم اول بگوید در بازی خونه به خونه برابر سپیدرود چطور گل خورد؟ بعد پاسخ دهد در تیم پارس‌جنوبی جم برابر سپیدرود چطور گل خورد؟ بعد در بازی رفت مقابل تیراختور با سپیدرود که در دقیقه ۸۵ گل زدیم، به چه شکلی در دقیقه ۹۰ گل خورد؟ چرا تمام اشتباهات وی جلوی تیم سپیدرود اتفاق می‌افتد؟

به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود، بررسی های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته انضباطی بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، مورخ ۲ اردیبهشت ماه با حضور کاراندیش معاون حقوقی باشگاه، آذرنیا مدیرتیم و نصیری مدیر اجرایی تیم و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد.

در این جلسه اتهامات به وی تفهیم شد و محسن فروزان دفاعیات خود را در جلسه رسیدگی مطرح کرد.

این کمیته پس از بررسی مسائل مطرح شده و با توجه به ادله موجود و استعلام از نظر کارشناسان فوتبالی، اقدام به صدور رای مستند و مستدل خواهدکرد.

لازم به ذکر است تیم تیراختور آذربایجان روز جمعه ۲۳ فروردین‌ماه ۹۸، در شش بازی مانده به پایان لیگ، در حالیکه تنها دو امتیاز با تیم پرسپولیس در صدر جدول فاصله داشت با بازی مشکوک دروازه‌بان رشتی‌اش «محسن فروزان»، با سه گل مغلوب تیم قعر جدولی «سپیدرود رشت» شد و فاصله اش با صدر جدول بیشتر شد.

بازی مشکوک فروزان خشم شهروندان آذربایجانی را برانگیخته اما مسئله به همین جا ختم نمی شود بلکه شهروندان آذربایجانی و مسئولان تیراختور معتقدند این تنها بخش از فساد سازمان یافته در فوتبال ایران است و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هم در این امر سهیم هستند و در حال مهندسی کردن نتایج به نفع تیم های تهرانی و اصفهانی هستند.

هفته گذشته گل های زده شده تیم «پرسپولیس» به «سایپا» چنان مضحک و مشکوک بود که واکنش گزارشگر تلویزیونی را نیز به همراه داشت.

Related Articles

Bir cavab yazın

Back to top button