آذربایجانایران

واکنش مضحک پلیس ایران به لیرز انداختن مامورانش در بازی تراکتور – سپاهان؛ لیزر نبود چراغ‌قوه بود!

پلیس ایران پس از انتشار فیلم‌های لیزر انداختن ماموران یگان ویژه به چشم بازیکنان سپاهان در ورزشگاه سهند تبریز، در واکنشی مضحک ادعا کرد که آنچه در دست ماموران بوده لیزر نبوده بلکه چراغ قوه است!

پلیس ایران ادعا کرد: «مامورانی که جهت تامین امنیت ورزشگاه ها و تماشاگران در حین برگزاری مسابقات بکارگیری می شوند در بازی های که بعد از غروب آفتاب و شبانه برگزار می شود از چراغ قوه های که هیچگونه قابلیت لیزری نداشته و جزو تجهیزات تخصصی همراه پلیس می باشد در اجرای ماموریت ها استفاده می کنند و کلیپ پخش شده با عنوان استفاده ماموران از لیزر در بازی های فوتبال به هیج وجه صحت ندارد.»

این ادعای مضحک در حالی مطرح می شود که لیزر انداختن ماموران یگان ویژه در روز روشن اتفاق افتاده نه پس از غروب آفتاب! همچنین پس از غروب آفتاب نیز نورافکن‌های بزرگ ورزشگاه سهند روشن می شود و زیر این نور عملا استفاده از چراغ قوه بی‌معناست. همچنین لیزرهای انداخته شده به چشم بازیکنان سپاهان دقیقا به همین رنگی است که در دست ماموران پلیس مستقر در ورزشگاه است.

ادعای مضحک پلیس مورد تمسخر کاربران تورک در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در جریان بازی تیراختور آذربایجان و سپاهاهن اصفهان که در ورزشگاه سهند تبریز با حضور ۱۲۰ هزار هوادار آذربایجانی برگزار شد، ماموران نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه سهند تبریز که در ظاهر مسئول برقراری امنیت ورزشگاه هستند، با هدف ضربه زدن به تیم تیراختور آذربایجان و محروم کردن هواداران این تیم، به چشم دروازه‌بان و بازیکنان تیم سپاهان لیزر انداختند. ( لینک ویدئو)

به دنبال این خیانت‌ نیروی انتظامی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز که دشمنی دیرینه‌ای با آذربایجان دارد، با ارسال نامه‌ای به باشگاه تیراختور از این باشگاه درباره پرتاب لیزر توضیح خواست.

پیشتر در ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ نیز ماموران نیروی انتظامی در بازی تیراختور آذربایجان و سپاهان به چشم بازیکنان سپاهان لیزر انداخته بودند و فیلم آن در وبسایت های رسمی کشور نیز بازتاب یافته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا