ایرانسلامتی و زندگی

واکنش نماینده مجلس به کمبود دارو: ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم

مسعود خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، شنبه ۱۳ شهریور، درخصوص کمبود دارو به ویژه رمدسیور گفت: «ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم.»

نماینده گلپایگان و خوانسار بیان کرد: مردم عوام هستند یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم می‌روند بازار و البته دوست دارند در بازار بگردند. اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به مردم بدهند اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم.

مسعود خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص کمبود دارو به ویژه رمدسیور، اظهار داشت: «کمبودی در بحث دارو پیش نیامده چه کسی این‌ها را گفته است؟ درخصوص رمدسیور اختلاف خودشان دارند و اتفاقا این دارو زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم، احتمالا رمدسیور را صادر کنیم.»

در حالی که روزانه صد‌ها نفر (طبق آمار غیر رسمی هزاران نفر) به دلیل تدارک دیده نشدن واکسن معتبر و ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند، سخنان این نماینده مجلس ایران واکنش شهروندان در شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است.

مسعود خاتمی درخصوص بحث کمبود واکسن در کشور و اینکه برخی مراکز واکسیناسیون اعلام می‌کنند که واکسنشان تمام شده است، گفت: «این‌ها را باید از وزارت بهداشت بپرسید چرا از من می‌پرسید؟ کمیسیون بهداشت الان ۱۰ روز می‌شود که تعطیل است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا