دانش و فن آوری

گزارش تصویری از تولید ۴۵ هزار مترمربع برف مصنوعی در مرکز اسکی ارجیس ترکیه

در مرکز اسکی ارجیس در استان کایسری ترکیه برای میزبانی از دوستداران ورزش‌های زمستانی حدود ۴۵ هزار متر‌مربع برف مصنوعی تولید شد.

شهرداری کایسری ترکیه به دلیل کم بودن بارش برف در این شهر در مرکز اسکی ارجیس که یکی از مراکز مهم گردشگری زمستانی کشور به شمار می رود، حدود 45 هزار مترمربع برف مصنوعی تولید کرد.

 

با فعالیت‌های تولید برف مصنوعی در این مرکز پیست‌ها پر از برف شده و فصل اسکی نیز زودتر آغاز می‌شود.

مراد جاهد جینگی، رئیس هئیت مدیره شرکت ارجیس در گفتگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت که تلاش‌های لازم برای آغاز فصل جدید را انجام داده‌اند.

جینگی با بیان اینکه علاوه بر بازسازی نقاط تخریب شده در این مرکز، تعمیر‌های لازم نیز در تلفریک و پیست‌ها صورت گرفته است، گفت: آماده فصل جدید هستیم. روز گذشته نیز برف خوبی بارید. این موضوع در واقع نشان می دهد فصل پر رونقی پیش رو خواهیم داشت. زیرا برف اغلب اواسط ماه دسامبر می بارد. امسال از اول ماه دسامبر بارش برف شروع شد”.

وی همچنین با تاکید بر اینکه علی رغم بارش زودهنگام برف پیست‌ها برای اسکی هنوز مناسب نیستند، افزود: “به فعالیت‌های تولید برف مصنوعی که هفته گذشته با کاهش گرما آغاز کرده بودیم، ادامه می دهیم. امیدوارم با بارش برف و تولید برف مصنوعی طی هفته جاری پیست‌های خود را برای میزبانی از دوستان اسکی باز کنیم. تا کنون تقریبا 45 هزار مترمربع برف مصنوعی تولید کردیم”.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا