آذربایجان

دانش آموزان آذربایجان جنوبی در مدرسه‌ای در شهر آستارا که در آن به زبان خارجی فارسی مجبور به درس خواندن هستند

 متاسفانه باز هم خبر رسیده که دانش آموزان آذربایجان جنوبی در مدرسه‌ای در شهر آستارا که در آن به زبان خارجی فارسی مجبور به درس خواندن هستند مورد ضرب و جرح توسط معلم عقده ای آموزش و پرورش رژیم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند.

متاسفانه باز هم خبر رسیده که دانش آموزان آذربایجان جنوبی در مدرسه‌ای در شهر آستارا که در آن به زبان خارجی فارسی مجبور به درس خواندن هستند مورد ضرب و جرح توسط معلم عقده ای آموزش و پرورش رژیم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، اینست که اگر یکی از دانش آموزان شجاعت و جسارت به خرج نداده و با موبایل خود از این صحنه دلخراش تصویربرداری نکرده بود چگونه می توانستیم به عمق فاجعه کتک خوردن دانش آموزان در مدارس رژیم ایران پی ببریم.

مدرسه به همراه داشتن و بردن تلفن همراه را به داخل مدارس توسط دانش آموزان قدغن کرده است، از طرفی مدارس دولتی و غیر انتفاعی و هیئت امنای رژیم که با هزینه های هنگفت و شهریه های بالا ثبت نام می کنند. برخلاف یک بقالی سر کوچه که برای دزدیده نشدن چیپس و پفک دوربین مداربسته نصب کرده در کمال تعجب و ناباوری فاقد دوربین‌های مدار بسته هستند!

چرا؟! چون در این قبیل موارد دانش آموزان تحت حمایت قرار گرفته و از تجاوزهای جنسی و کتک توسط ناظم مدرسه و معلمان و مربیان در امان می مانند.

طبق معمول رژیم جمهوری اسلامی ایران ابتدا دانش آموزی را که موبایل با خود به مدرسه برده است و از این پایمال شدن حقوق اولیه انسانی نوجوانان توسط حاکمیت اسلامی ایران فیلمبرداری نموده است را مورد مواخذه و تنبیه چون اخراج از مدرسه یا نمرات انظباطی که باعث تجدید و رفوزه شدن گردد قرار خواهند داد.

حداقل اگر هم سریعا این تلافی را انجام ندهند در طی روزهای آینده تا پایان سال تحصیلی چنان خواهند کرد درحالیکه این اقدام شجاعانه دانش آموز فیلمبردار قابل تحسین و ستایش است که بدون ترس از عواقب تحصیلی آن از حقوق انسانی هم کلاسی های خود دفاع کرده است، همین نمونه ای است که ضرورت استفاده از دوربین های مداربسته در کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی را جهت جلوگیری از سوء استفاده های فیزیکی و جنسی ثابت می کند و رژیم جمهوری اسلامی ایران را باید تحت فشار قرار دهد تا نسبت به نصب و تجهیز مدارس به دوربین های مداربسته را در اولویت قرار دهند.

نکته دیگر اینکه عوامل امنیتی رژیم بطور مثال نوعی اقدم و دیگران که سابقه اطلاعاتی و سپاهی امنیتی را دارند اقدام به تاسیس مدارس غیر انتفاعی نموده اند. یکی از همین نیروهای اطلاعاتی رژیم در مدرسه‌ای که دانش آموز آستارای آذربایجان جنوبی در آن مورد ضرب و جرح توسط معلم اداره به اصطلاح آموزش و پرورش رژیم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است در اقدامی نمایشی با در دست داشتن موبایل وارد کلاس درس شده اند و ظاهرا از دانش آموزان مورد فشار روحی و روانی قرار گرفته (همکلاسی آنها جلو چشمشان مورد شدیدتری ضربات بدنی قرار گرفته و آسیب روحی دیده و متزلزل شده اند) با موبایل فیلمبرداری نموده است تا در رسانه ها به منظور حفظ وجه نظام تبلیغاتی کرده باشند آنهم با مشابه همان شیوه و با در دست داشتن مشابه موبایلی که چون در دست دانش آموز بوده تا از تنبیه بدنی هم کلاسی خود فیلم برداری کند مورد نکوهش و مواخذه قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است به جهت مشکلاتی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی! ایجاد کرده و آموزش و پرورش رژیم جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده است! از ادامه تحصیل باز ماند و یا اخراج گردد.

حال در رسانه های داخلی حکومت متاسفانه فیلم آن حمله معلم عقده ای آموزش و پرورش رژیم جمهوری اسلامی ایران به دانش آموز آستارا یی که از آذربایجان جنوبی جدا نگهداشته شده و تحت سیطره استان گیلان و رشت میباشد خبری نیست و هنوز به دستم نرسیده است ولی فیلم تبلیغاتی اداره کل آموزش و پرورش رژیم جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی دست به دست می شود
نکته ای را که با ارسال همان فیلم تبلیغاتی اداره کل آموزش و پرورش برای تلویزیون ملی ANT می‌فرستم اختیار و آزادی در دست داشتن موبایل توسط عوامل دولتی است که همان وسیله را از در اختیار دانش آموزان قرار گرفتن منع قانونی کرده است تا رسوا نشوند و حتی در اکثر موارد دوربین مداربسته نیز جهت شکایت و پیگیری در دادگاه های فاسد انقلاب اسلامی نصب شده در مدارس رژیم ایران موجود نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا