آذربایجان

سامانه های موشکی ارمنستان که گنجه و مینگه‌چویر را هدف قرار داده بودند، منهدم شدند

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد چندین سامانه موشکی بالستیک ارمنستان که در موقعیت تحاجمی قرار گرفته بود به عنوان یک هدف قانونی نظامی توسط ما منهدم شدند.

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد: «امروز چهارشنبه ۲۳ مهر، حدود ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، ارمنستان چندین سامانه موشکی بالستیک عملیاتی – تاکتیکی را در موقعیت تحاجمی در منطقه مرزی با منطقه اشغال شده کلبجر آذربایجان مستقر کرد.»

به گفته وزارت دفاع آذربایجان «سامانه های موشکی موجود در منطقه برای هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت های گنجه، مینگه‌چویر و سایر شهرهای آذربایجان در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته بودند. ارتش آذربایجان پیش از هر گونه وقوع حمله از سوی این سامانه‌ها، اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد.»

«در نتیجه، سیستم های موشکی عملیاتی – تاکتیکی که به حالت آماده باش برای شلیک درآمده بودند، به عنوان یک هدف قانونی نظامی توسط ما منهدم شدند.»

وزارت دفاع آذربایجان همچنین گفت: «پیش از این، حدود ساعت ۰۱:۰۰ بامداد نیز، سامانه های موشکی عملیاتی – تاکتیکی که به موقعیت تهاجمی درآورده شده بودند، با یک ضربه دقیق منهدم شدند. در مناطق شلیک موشک ها هیچ زیرساخت و امکانات غیرنظامی وجود نداشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا