ایران

شورای نگهبان طرح سه‌فوریتی «انتقام سخت» را تایید کرد/ اختصاص «دویست میلیون یورو» به سپاه قدس

اعضای شورای نگهبان در ایران که صبح امروز (سه شنبه) به منظور بررسی طرح سه‌ فوریتی به محل «مجلس شورای اسلامی» این کشور رفته بودند، پس از تایید طرح سه فوریتی مبنی بر «اقدام متقابل علیه جنایات آمریکا»، همچنین با «اذن رهبری»، مبلغ 200 میلیون یورو «از صندوق توسعه ملی» در جهت تامین مخارج «نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» اختصاص یافت.

بنا به گزارش خبرگزاری «ایرنا»، اعضای شورای نگهبان در ایران که صبح امروز (سه شنبه) به منظور بررسی طرح سه‌ فوریتی به محل «مجلس شورای اسلامی» این کشور رفته بودند، پس از تایید طرح سه فوریتی مبنی بر «اقدام متقابل علیه جنایات آمریکا»، همچنین با «اذن رهبری»، مبلغ 200 میلیون یورو «از صندوق توسعه ملی» در جهت تامین مخارج «نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» اختصاص یافت.

 

 

بنا به این گزارش، «برای اولین بار در طول ادوار دهگانه مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب اسلامی، طرحی سه فوریتی در صحن مجلس تصویب شد. این طرح با 270 امضا و با مشارکت هر سه فراکسیون اصلی مجلس طراحی شده بودهمچنین به صورت اجماعی به تایید نمایندگان مجلس رسید.

 

طبق قانون طرح های سه فوریتی در همان روزی که در مجلس مطرح می شوند باید بررسی و تصویب هم گردند. همچنین شورای نگهبان نیز حداکثر تا سه ساعت پس از تصویب این طرح در مجلس ملزم به بررسی و ارائه نظر درباره آن است.

 

به همین دلیل امروز اعضای شورای نگهبان در حین بررسی و تصویب این طرح در صحن مجلس حضور داشتند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا