ایران

۴ نفر در اعتراضات ایران کشته شدند؛ جان باختن یک معترض دیگر در هفشجان

اعتراضات مردمی به بحران اقتصادی و مشکلات معیشتی ناشی از رهاسازی قیمت ها، در شهرهای مختلف ایران شامگاه شنبه ۲۴ اردیبهشت در حالی ادامه یافت که تاکنون حداقل ۴ نفر بر اثر شلیک مستقیم ماموران امنیتی ایران کشته شده اند.

دیشب در جریان اعتراضات شهر هفشجان در استان چهارمحال و بختیاری، یک جوان معترض به نام «سعادت هادی‌پور» بر اثر تیراندازی ماموران امنیتی ایران جان خود را از دست.

در روزهای گذشته نیز سه نفر به نام های «امید سلطانی»، «پیش‌علی غالبی حاجیوند» و «حمید قاسمپور» به دست نیروهای امنیتی کشته شده اند.

«امید سلطانی» جوان ۲۱ ساله در اعتراضات پنجشنبه‌شب در اندیمشک به ضرب گلوله ماموران حکومتی کشته شده است.

«پیش‌علی غالبی حاجیوند» نیز شامگاه جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در حمله نیروهای امنیتی ایران به شهرک زرایی در دزفول کشته شده است. وی هنگامی که سرش را از پنجره بیرون برده توسط ماموران از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان باخته است.

«حمید قاسمپور» نیز در پی حمله‌ جمعه شب نیروهای امنیتی ایران به معترضان در شهر فارسان در استان چهارمحال و بختیاری، هدف شلیک ماموران قرار گرفته است. این شهروند پس از انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه جان باخته اما فشار نهادهای امنیتی ایران مانع از اعلام رسمی خبر شده است.

در روزهای گذشته فیلم های زیادی در خصوص تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی ایران به سوی معترضان در شهرهای مختلف منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا