ایران

دادگاه یک ایرانی به اتهام حمل ۶۷۰ کیلوگرم هروئین در آلمان

بررسی قضایی پرونده یک راننده کامیون ایرانی در دادگاهی واقع در شهر فرانکفورت آغاز شده است. این فرد متهم به قاچاق ۶۷۰ کیلوگرم هروئین در بسته بندی حلواشکری است.

جلسه بررسی پرونده یک راننده کامیون ایرانی به اتهام حمل صدها کیلوگرم هروئین در دادگاهی در شرق آلمان آغاز شده است.  کشف این میزان از مواد مخدر در آلمان امری بی‌سابقه بوده است؛ محموله‌ای به ارزش ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو.

 

خبرگزاری دویچه وله روز سه‌شنبه ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) خبر از آغاز دادگاه یک راننده ایرانی در شهر فرانکفورت (اودر) داده است. این نخستین جلسه از بررسی قضایی این پرونده حمل مواد مخدر است و قرار است تا زمان صدور حکم در پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۰، مجموعا شش جلسه برگزار شود.

 

این کامیون در اواخر ماه مه سال جاری توسط ماموران آلمان در اتوبانی در ایالت براندنبورگ و در مرز مشترک آلمان و لهستان متوقف می‌شود.

 

کامیون حامل این مواد مخدر متعلق به کشور قرقیزستان بوده است. هروئین قاچاق در بسته‌های کوچک پلاستیکی و در بسته‌های حلواشکری جاسازی شده بودند.

 

ماموران پس از بررسی محموله این کامیون موفق به کشف صدها کیلوگرم هروئین می‌شوند. بر اساس گزارش خبرگزاری آلمان کشف حدود ۶۷۰ کیلوگرم هروئین در این کشور بی سابقه بوده است.

 

راننده ایرانی این کامیون از زمان کشف مواد مخدر در بازداشت به سر می‌برد. احتمال عدم آگاهی او از محتوی محموله از نگاه ماموران ایالت براندنبورگ منتفی است.

 

.

 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا