آذربایجانایرانورزش

لیزر انداختن ماموران نیروی انتظامی در بازی تراکتور – سپاهان با هدف ضربه زدن به تراکتور آزربایجان

ماموران نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه سهند تبریز که در ظاهر مسئول برقراری امنیت ورزشگاه هستند، با هدف ضربه زدن به تیم تیراختور آزربایجان و محروم کردن هواداران این تیم، در بازی تیراختور-سپاهان به چشم دروازه‌بان تیم سپاهان لیزر انداختند.

در فیلمی که توسط هواداران تیراختور گرفته شده و در فضای مجازی منتشر شده، ماموران نیروی انتظامی در حالی که از روی سکوها به چشم بازیکنان تیم سپاهان لیزر می اندازند به وضوح دیده می شوند.  به دنبال این خیانت‌های ماموران نیروی انتظامی، دیروز سه شنبه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز که دشمنی دیرینه‌ای با آذربایجان دارد، با ارسال نامه‌ای به باشگاه تیراختور از این باشگاه درباره پرتاب لیزر توضیح خواست.

پیشتر در ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ نیز ماموران نیروی انتظامی در بازی تیراختور آذربایجان و سپاهان به چشم بازیکنان سپاهان لیزر انداخته بودند و فیلم آن حتی در وبسایت های رسمی کشور نیز بازتاب یافته بود.

نکته عجیب دیگر اینکه در حالی که در همه جای دنیا تبلیغات گسترده ای صورت می گیرد تا هواداران را به باشگاه ها بکشانند، اما فدراسیون فوتبال ایران از حضور ۱۲۰ هزار نفری هواداران تیراختور در بازی مقابل سپاهان عصبانی شده و از باشگاه تیراختور خواسته درباره «حضور بیش از ظرفیت هواداران در ورزشگاه» توضیح بدهد.

هواداران تیراختور به دلیل دشمنی های فدراسیون فوتبال ایران با آزربایجان همواره شعار «فدراسیون ایران، دشمن آذربایجان» را در بازی های تیراختور سر می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا