ایران

فرمانده کل سپاه: از دشمنانمان نمی‌خواهیم تحریم‌ها را لغو کنند

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران ایران، با اذعان این مطلب که از دشمنانمان نمی‌خواهیم تحریم‌ها را لغو کنند، افزود: بسیاری از «عوامل نفوذ و دخالت دشمنان» را پلمپ کرده‌ایم و می‌خواهیم «زبانشان» را هم پلمپ کنیم.

حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران، امروز در جمع «مدیران و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا» با تهدید اشخاصی که مایل به مذاکره برای رفع تحریمها هستند، افزود: «تحریم‌ها را به گورستان تاریخ بسپاریم، زبان عوامل نفوذ را پلمپ می‌کنیم»

 

او گفت: «اراده کرده‌ایم مستقل، مقتدر، آزاد و بی تاثیر از اراده قدرت‌های استکباری، الگویی تمام عیار از یک زندگی شرافتمندانه و پیشرفته را به وجود آوریم.

 

فرمانده سپاه، با اذعان این مطلب که «در چهار دهه گذشته در فضای جنگی همه جانبه و با گستره جهانی و پیوسته در زمان با حداکثر ظرفیت‌های دشمن مواجه بوده‌ایم»، مدعی شد که «هدف دشمنان» این است تا این «نظام الگو و این مدل موفق» به سایر سرزمین‌های اسلامی منتقل نشود!

 

سلامی بدون اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی مردم در ایران، اضافه کرد: می‌خواهیم تحریم را به گورستان تاریخ بسپاریم. از «دشمنانمان» نمی‌خواهیم تحریم را لغو کنند بلکه آن را «ادامه دهند»، ما زنده‌ایم و هیچ تمنایی از آنها نداریم، بلکه «ملت ایران» خود تحریم‌ها را شکسته و بی اثر می‌کنند!

 

او در ادامه گفت: بسیاری از عوامل نفوذ و دخالت دشمنان را پلمپ کرده‌ایم و می‌خواهیم زبانشان را هم پلمپ کنیم؛ در عرصه اقتصادی هم نخواهیم گذاشت هیچ عاملی از دشمنان در اقتصادمان تاثیرگذار باشد.

 

گفتنی است که صبح امروز، حسن روحانی رییس جمور ایران در جلسه هیأت دولت اظهار داشته بود که باید از طرق مختلف از جمله «مذاکره» توطئه دشمن را بشکنیم. او تاکید کرده بود: باید یا تحریم‌ها را دور بزنیم و یا دشمنان را وادار کنیم تا توبه کنند. دولت مصمم است از طرق مختلف از جمله مذاکره این توطئه را در هم بشکند.

 

.

 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا