ایرانسلامتی و زندگی

انفجار بیماری کرونا در الاهواز؛ احتمال قرنطینه در هفته آینده

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور الاهواز با اشاره به سیر سعودی ابتلا به کرونا در این خطه از احتمال تعطیلی هفته آینده در این خطه خبر داد.

دکتر علی احسان‌پور امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در خصوص افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در الاهواز (خوزستان) گفت: با توجه به پیش‌بینی انفجار بیماری در روزهای آتی در صورت تداوم وضع فعلی که در جامعه شاهد آن هستیم، احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه و جدی‌تری در سطح این خطه مطرح است.

احسان‌پور این اظهار‌نظر را در جلسه‌ای که در رابطه با افزایش این بیماری در دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی‌شاپور الاهواز، بیان داشته، همچنین از «افزایش تخت‌های در نظر گرفته شده برای بیماران، تجهیز بیشتر مراکز، به کارگیری بیشتر نیروهای درمانی و ظرفیت‌سازی‌های جدید» خبر داد.

همچنین دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر نیز امرو از نگرانی‌ها در مورد افزایش شدید این بیماری در استان خبر داد و گفت دلیل این افزایش دید و باز دید‌ها و ترددهای بین شهری است.

لازم به ذکر است که کارشناسان و صاحب‌نظران بهداشتی در رابطه با آغاز فعالیت‌های کاری که روحانی با عنوان آغاز فعالیت «کسب و کار کم ریسک» دستور به بازگشایی داده بود، هشدار داده بودند.

همچنین با عادی شدن تردد های داخل استانی که به میزان زیادی شیوع این بیماری را کند کرده بود در روزهای اخیر موج دومی از افزایش ابتلایان به کرونا را به همراه داشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا