آذربایجاناجتماعیایرانورزش

بازداشت بازیکنان تراختور و ماشین‌سازی به اتهام مهمانی مختلط و نوشیدن الکل

یک بازیکن «مشهور» تیم تراختور و یک بازیکن تیم ماشین‌سازی به اتهام برگزاری یک مهمانی مختلط با ۵ زن در تاسوعا و مصرف نوشیدنی الکلی بازداشت شدند.

وب‌سایت رکنا گزارش داد، یک بازیکن «مشهور» تیم تراختور و یک بازیکن تیم ماشین‌سازی به اتهام برگزاری یک مهمانی مختلط با ۵ زن در تاسوعا و مصرف نوشیدنی الکلی بازداشت شدند.

هفته گذشته وب‌سایت طرفداری از بازداشت بازیکن لیگ برتری به دلیل مصرف مشروبات الکلی در تاسوعا نوشت اما در این بازداشت، یک بازیکن دیگر نیز به جرم مشترک بازداشت شده است.

رکنا اشاره‌ای به هویت این بازیکنان نکرده است.

این گزارش می‌گوید، چهارشنبه ۲۷ مرداد در روز تاسوعا ماموران گشت پلیس تبریز به یک خودرو با ۲ سرنشین که حرکت مارپیچ در خیابان انجام می داد مشکوک شدند و پس از توقف خودرو ماموران پی بردند، راننده خودرو فوتبالیست مشهور تیم تراختور است که در حالت «مستی» با «دختر غریبه» در خیابان های تبریز دست به رانندگی زده است.

بنا به این گزارش، در بازجویی های اولیه بازیکن مشهور تیم تراختور ادعا کرده که، با ۷ دختر و پسر جوان در روزی تاسوعا در خانه بازیکن ماشین سازی تبریز مهمانی مختلط گرفتند و مشروبات الکلی مصرف کردند که سپس او و یک دختر غریبه مهمانی را با حالت مستی ترک کرده است.

چند ساعت بعد؛ ماموران با مراجعه به محل مذکور ۶ زن و مرد، از جمله بازیکن ماشین سازی تبریز را بازداشت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا