آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

تماس عباس لسانی با خانواده پس از ۳ روز ممنوع التلفنی

مکالمات تلفنی عباس لسانی، زندانی سیاسی آذربایجانی محبوس در زندان اردبیل، که به دنبال انتشار فراخوانی مسدود شده بود، به حالت عادی بازگشت.

مکالمات تلفنی عباس لسانی، زندانی سیاسی سرشناس آذربایجانی محبوس در زندان اردبیل، که به دنبال انتشار فراخوانی جهت حمایت خیابانی از ملت الاحواز و اعتراض به وضعیت زیست محیطی و معیشتی در شهرهای آذربایجان مسدود شده بود، به حالت عادی بازگشت.

بر اساس این گزارش، آقای لسانی بعد از ظهر دیروز دوشنبه ۴ مرداد، پس از سه روز ممنوع التلفنی موفق به تماس با خانواده و نزدیکان شد.

پیشتر نیز، ممنوعیت تماس تلفنی برای آقای لسانی در زمان بازپس‌گیری منطقه قاراباغ توسط ارتش آذربایجان از اشغال ارمنستان و اعلام حمایت خیابانی از ارتش جمهوری آذربایجان از سوی فعالان آذربایجانی، مشاهده شده بود.

طی روزهای گذشته فضای امنیتی بر شهرهای آذربایجان حاکم بوده است دیروز پس از انتشار خبر انتقال اولدوز قاسمی به زندان تبریز و  آزادی محمد محمودی و سیامک کوشی از آخرین وضعیت سایر بازداشتی ها از جمله: پرویز سیابی، نادر صادقیان، یوسف سلحشور، محمد مردی، داود رحیمی، کریم اسماعیل زاده، شاهین برزگر، امیر ستاری، وحید ابهری، مجتبی عبدلی‌ و شهروز برزگر در شهرهای تبریز و اردبیل اطلاعی در دست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا