آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

فعال مدنی آذربایجانی «محمدابراهیم جودت‌نوجه‌ده» به دادگاه احضار شد

محمدابراهیم جودت‌نوجه‌ده، فعال مدنی آذربایجانی از سوی شعبه سوم دادگاه عمومی بخش حسروشاه جهت رسیدگی به اتهام انتسابی به این شعبه فراخوانده شد.

به گزارش ای‌ان‌تی، محمدابراهیم (حامد) جودت‌نوجه‌ده، فعال مدنی آذربایجانی از سوی شعبه سوم دادگاه عمومی بخش حسروشاه واقع در آذربایجان‌شرقی جهت رسیدگی به اتهام انتسابی به این شعبه فراخوانده شد.

در ابلاغیه‌ای که از طریق سامانه ثنا  روز شنبه ۱۵ شهریور به آقای جودت‌نوجه‌ده فرستاده شده، از وی خواسته شده طی مدت ۵ روز از ارسال این ابلاغیه، جهت دفاع از اتهام انتسابی «اجتماع و اغتشاش و تبلیغ علیه نظام» در شعبه سوم دادگاه عمومی بخش حسروشاه حاضر شود.

محمدابراهیم (حامد) جودت‌نوجه‌ده روز جمعه ۱۴ شهریور هنگام استقبال از کاروان تیم تراکتور در فرودگاه تبریز توسط مامورین امنیتی بازداشت و پس از یک روز در ازای ۳۶۰ میلیون تومان وثیقه، موقتا آزاد شده بود.

لازم به ذکر می‌باشد که آقای جودت‌نوجه‌ده امروز در دادگاه حاضر و پس از تفهیم اتهام موقتا و تا اعلام نتیجه دادگاه آزاد شده ولی از وی خواسته شده که روز چهارشنبه ۱۹ شهریور مجددا خود را به اطلاعات نیروی انتظامی تبریز معرفی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا