ایران

تداوم حملات گسترده شیمیایی به مدارس دخترانه

پزشک بیمارستان مسیح دانشوری تهران: «دسترسی به گازهای به کاررفته در مسمومیت‌ها برای افراد عادی غیرممکن است.»

حملات سمی به مدارس دخترانه در ایران هم‌چنان به شکل گسترده ادامه دارد و از صبح امروز گزارش‌هایی از مسمومیت دانش‌آموزان در شهرهای مختلف منتشر شده است.

بنا به گزارش‌ها، تا لحظه تنظیم خبر مدارس شهرهای تهران، کرج، اهواز، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، گیلانغرب، ابهر، هفتگل، فولادشهر، خلخال، شهریار و رامهرمز مورد حمله‌ شیمیایی قراره گرفته‌اند.

در ادامه مسمومیت‌های سریالی دختران در فضاهای آموزشی، امروز دختران دانش‌آموز در دبیرستان «ابوریحان» تهران، مسموم شدند.

خبرگزاری «ایسنا»، به نقل از حبیب حی‌بر، معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اعلام کرد که تعدادی از دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در شهرک دانشگاه اهواز، به دلیل مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

بامداد یک‌شنبه 14 اسفند، چند آمبولانس در پی مسمومیت دانشجویان در خوابگاه یاس، واقع در خیابان مافی شهر اورمیه حاضر شدند.

فرماندار نیشابور امروز از مسمومیت 50 دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه «بقراط» واقع در این شهرستان خبر داد و گفت که 10 نفر از این دانش‌آموزان با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

اسماعیل رحمانی، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، هم از مسمومیت دانش‌آموزان دو مدرسه ابتدایی و دبیرستان در شهرهای زنجان و ابهر خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، درگفت‌وگو با رسانه‌های ایران از مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در مشهد خبر داد و افزود که در حال حاضر 20 دانش‌آموز به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده‌اند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، ظهر امروز یکشنبه خبر داد که تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه ایرج کمالی واقع در شهرستان شیراز «پس از استنشاق بوی نامطبوعی» مسموم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا