ایرانسیاست

تعبیر محسن رضایی از کرونا به جنگ جهانی سوم (جنگ ویروس)

رمزگشایی محسن رضایی از رابطه بین دستپاچگی ترامپ و نتانیاهو با سلاح بیولوژیک بودن کرونا

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد در جنگ جهانی سوم به جای بمب از کرونا برای تعیین سرنوشت قدرت‌ها استفاده می‌شود.

محسن رضایی در یادداشتی با عنوان «بمب ویروسی کرونا» نوشت: تاریخ بشر از قرن‌های گذشته تا کنون هجمه‌ای به وسعت کرونا سراغ ندارد که تمامی کشورها و ملت‌ها را درگیر کرده باشد.

در این میان نکته مهم؛ ضعف شدید پیشرفته ترین کشورهای جهان، یعنی اروپا و امریکا در مقابل این رویداد درمانی و بیولوژیکی است. همین اتفاق چالش‌ها و اشکالات ناپیدا اما جدی فرهنگ و تمدن غرب را به نمایش گذاشت.

در دو جنگ جهانی همه کشورها و ملت‌ها وارد نشدند ولی در هجوم کرونا همه ملت‌ها درگیر شدند.

جنگ جهانی سوم جنگ سلامت است و به جای بمب اتم ویروس کرونا و مانند آن سرنوشت قدرتها را تعیین خواهد کرد.

این حادثه یا زیر سر اسرائیل است و یا زیر سر امریکا و یا مشترک هر دو است.

هرچه باشد کنترل آن از دستشان خارج شده و به جان خودشان هم افتاده است.

نظر محسن رضایی درباره مذاکره با امریکا
مهر: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پس از شکست پروژه تحریم‌ها و ناکامی تفکر آمریکایی در اداره ⁧اقتصاد⁩ کشور، سیاست مداران آمریکایی، می‌خواهند جنازه تحریم‌ها را به ما فروشند. مذاکره با شیطان به بهانه گرفتن ماسک و دستکش سم مهلک است. تحریم‌ها باید برداشته شود⁩.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه‌ای بین دستپاچگی نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس و رئیس‌جمهوری آمریکا در اعلام وضعیت اضطراری و گمانه‌زنی ایران و چین در سلاح بیولوژیک بودن کرونا وجود دارد.

محسن رضایی در پستی نوشت: «بالاخره مقامات آمریکایی پس از گذشت حدود دو ماه از پیدایش و انتشار ویروس کرونا به ناچار با اعلام وضعیت اضطراری از تظاهر به سکوت و تمسخر نسبت به پدیده کرونا دست برداشتند.

بر این اساس بسیاری از ناظران و تحلیلگران بر این باورند که بین دستپاچگی نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس و رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام وضعیت اضطراری و اعلام این گمانه از طرف مقامات ایران و چین که «ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیک ساخته شده در سازمان‌های جاسوسی است که کنترل آن را از دست داده‌اند» رابطه عمیقی وجود دارد.

از این رو، این پرسش قوت می‌گیرد که آیا آنها اکنون و به تازگی متوجه این خطر شده‌اند یا دارند رد گم می‌کنند؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا