fa

دادستان کل قوه قضائیه ایران: از تیرماه شاهد تحولات قابل توجهی در فضای مجازی خواهیم بود

دادستان کل قوه قضائیه ایران: از تیرماه شاهد تحولات قابل توجهی در فضای مجازی خواهیم بود / مردم ما به تحمل مشکلات عادت کرده اند!

منتظری دادستان کل قوه قضائیه ایران:هر چند ما مشکلاتی را داریم اما هیچگاه مشکلات ما را از ادامه مسیر بازنخواهد داشت چون مردم ما به تحمل مشکلات عادت کرده است.

محمدجعفر منتظری که در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان کردستان  در مجتمع فجر سنندج سخنرانی می کرد، در ادامه اظهار کرد: سال‌هاست دنبال این هستیم که مشکلات فضای مجازی را از بین ببریم، در کنار استفاده از فضای مجازی که فناوری ارزشمندی است اما متأسفانه به دلیل رهاکردن این فضا و نبود مدیریت کافی بر آن، شاهد آثار سو و تبعات منفی هستیم. اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات این فضا در ماه‌های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

او در ادامه افزود: در این مورد اقداماتی از ناحیه رئیس قوه قضائیه صورت گرفته است و بنده هم به عنوان فردی که هم مسئولیت مستقیم در این فضا داشته و هم رئیس کارگروه تأیید مصادیق مجرمانه هستم، اقداماتی را انجام داده‌ایم و امیدواریم در تیرماه شاهد تحولات خوبی در فضای مجازی باشیم به شرطی که دولتمردان و دستاندرکاران حوزه فضای مجازی وظایف ابلاغی را عمل کنند و نگذارند دستگاه قضائی ورود پیدا کند به عرصه‌هایی که خودش زیاد، مایل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا