آذربایجانایران

در ادارات دولتی منطقه خداآفرین چه میگذرد؟

تغییرات مدیریتی با روش های مافیانه و با کینه و کدورت تمام در حوزه کلیبر و هوراند و بویژه در خداآفرین خودنمایی میکند.

از دیر باز تغییرات مدیریتی بعد از هر انتخاباتی، در منطقه به طور انفجاری جریان دارد. متاسفانه این بار تغییرات با کینه و کدورت تمام در حوزه کلیبر و هوراند و بویژه در خداآفرین خودنمایی میکند.

حال جالب این است که دلال، ارباب، و به قول خودش خان منطقه خاندان اروج رحیم‌زاده و ساسانی به عنوان دلال سیاسی و عزل و نصب مدیران منطقه زبان زد عام و خاص است. به گونه‌ای که تقریباً شورای اداری در سالن چلوکبابی رحیم زاده برگزار میشود.

به عنوان نمونه فقط یک فاکتور فروش ساختگی در زمان آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع خداآفرین هزینه غذایی که در چلوکبابی ایشان خورده شده بود ۱/۵ میلیون تومان بود که ۱۶ میلیون تومان مبلغ فاکتور برای اداره محیط زیست خداآفرین به همراه شیرجنگ، مسئول یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رد کرده اند.

در منطقه، این جمله ورد کلام همگان است: «پدر گاونر بسوزد»در هر انتخاباتی کارساز است. اروج رحیم زاده در هر انتخاباتی یک گاو نر میکشد و سپس گوشتش را هر سیخ ۲۲ هزار تومان می‌فروشد و بر نماینده منطقه هم منت می‌گذارد سپس سهمیه آرد و سبوس را مفتی صاحب میشود.

الان هم منابع طبیعی منطقه روستای عمارت را ویران و نابود می‌کند. الان هم۵۰ هزار متر مربع زمین را تخریب کرده است و با رییس منابع طبیعی و محیط زیست منطقه هم تبانی کرده و با وجود اعتراضات متعدد کسی کاری به کارش ندارد.

منطقه شده جولانگاه آدمهای شارلاتان ایشان. هر کسی را تهدید می‌کند و با رشوه دادن مدیران را می‌خرد. از طرف دیگر سهمیه آرد و نان مردم منطقه را آزاد می‌فروشد به گونه‌ای که رییس اداره بازرگانی مثل یک کارمند ایشان است.

حتی با یک تلفن درب یک کارخانه (کارخانه های تولیدی منطقه که به آن ها باج نمیدهند) را می‌بندد یا یک واحد نانوایی یا شیرینی پزی را به تعزیرات می‌کشاند. هیچ مسئولی جواب گو نیست در اصل شریک جرم و دزدی هستند و دزد که نمی‌تواند به شریکش اعتراض کند.

ده سال است که رود ارس و معادن شن و ماسه اطراف رود ارس در وسط جانانلو را بدون هیچ مجوزی با هماهنگی بهنام بهمن نیا، قلی اله قلی‌زاده نماینده سابق مجلس و نماینده کنونی مجلس حسین حاتمی برداشت غیر مجاز کرده‌اند و ثروت ملی را چپاول کرده و با هماهنگی مدیر محیط زیست مرتضی نعمت پور، غفاری و بهنام بهمن نیا رییس اداره صنعت و معدن و حسن همتی، بازرس اداره مذکور که مافیا تشکیل داده اند و همدست میباشند، سرمایه ملی منطقه قره داغ را به غارت برده و باهم دزدیده و خورده اند.

تمام شکایت‌های مطرح شده بر علیه ایشان را توسط قاضی فاسد کاظم زاده و دادستان فاسد خداآفرین نقش بر آب کرده‌اند. قاضی که غذا و نان روزانه اش توسط رحیم زاده تامین بشود چطوری عدالت را اجرا کند. اصلا وقتی کباب برگ را هر روز در رستوران ایشان می‌خورند چگونه می‌توانند حکم بر علیه ایشان صادر کنند!!؟؟
متاسفانه به این سیستم اداری و قضایی امیدی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا