ایرانجهان

عضو پارلمان ایالتی استرالیا: جمهورى اسلامى مانند بقيه رژيم‌هاى ديكتاتورى، سقوط خواهد كرد

تیم رید، عضو پارلمان ايالت ويكتوريا در استراليا،گفته: به همه ایرانیانی که در همبستگی با معترضان ایران به تجمع می‌پردازند می‌گوییم ناامید نشوید و به مبارزه خود ادامه دهید، چون جمهوری اسلامی هم مانند بقیه رژیم‌های دیکتاتوری سقوط خواهد کرد.

تیم رید  گفته: «من عمیقا نگران سرکوب بی‌رحمانه مردم ایران هستم. این سرکوب و ارعاب مشمئزکننده باید فورا متوقف شود. از همه سیاستمداران دنیا می‌خواهم برای تروریست شناختن سپاه تلاش کنند و رژیم ایران را در جهان منزوی و محکوم کنند.»

او با اشاره به کشته شدن بیش از ۵۰۰ نفر، از جمله تعداد زیادی کودک، در جریان اعتراضات ایران گفت: این اتفاق تنها در کشوری رخ می‌دهد که رژیم حاکم بر آن مانند یک گروه تروریستی عمل می‌کند.

این عضو پارلمان ایالتی ویکتوریا که کفالت سیاسی مجاهد کورکور را به عهده گرفته، گفت: اگر سیاستمداران جهان کفالت سیاسی افرادی را که در رژیم‌های سرکوبگر زندانی هستند به عهده بگیرند، این پیام را خواهند رساند که جهان ناظر اعمال این رژیم‌های خودکامه است.

تیم رید با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برای متهم کردن مجاهد کورکور به قتل کیان پیرفلک هیچ شواهدی ارائه نکرده گفت: رژیم ایران باید حکم اعدام او را لغو کرده و درباره چگونگی کشته شدن کیان پیرفلک تحقیقات دقیقی انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا