آذربایجان

نبردها در جبهه آغدره، آغدام و خوجاوند ادامه داشت

وزارت دفاع آذربایجان امروز شنبه ۱۷ آبان اعلام کرد، عملیات جنگی با شدتهای متفاوت، عمدتاً در مسیر آغدره، آغدام و خوجاوند ادامه داشت.

بر اساس این گزارش: «نیروهای ارمنستان مجبور به عقب نشینی شدند و در برخی مناطق جبهه تلفات جدی به نیروها و تجهیزات نظامی وارد شد.»

بر این اساس، «در نتیجه بمباران توپخانه هنگ ۵ خط‌شکن نیروهای مسلح ارمنستان در مسیر آغدره، عده ای کشته و زخمی شدند. چندین خودروی زرهی و خمپاره‌انداز دشمن نابود شد. در نتیجه عملیاتی که توسط یگان های ارتش آذربایجان انجام شده، در بین پرسنل گردان ۱ هنگ ۶ خط‌شکن دشمن، تلفات جانی وجود دارد. توپ های توپخانه ۳ از توپخانه دی-۳۰ دشمن نیز منهدم شد.»

همچنین، «گردان ویژه شناسایی ۱۷۸ که از ارمنستان به مناطق اشغالی آورده شده بود، در نبردهای خط مقدم نیمی از پرسنل خود را از دست داد. داوطلبان و ساکنان محلی نیز برای تقویت نیروهای ویژه دشمن که از ابتدای جنگ تلفات زیادی متحمل شده اند، به آنها پیوسته‌اند.»

«با این حال گزارش شد که نیروهای ویژه که در آخرین نبرد متحمل خسارات زیادی شده اند، مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شدند. پرسنل یگان ۰۲۲ ویژه نظامی نیروهای مسلح ارمنستان توسط یگان های ما محاصره و منهدم شدند.»

در حال حاضر عملیات جنگی در همه جبهه ها در جریان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا