ایران

نقدی: کشته شدن قاسم سلیمانی یکی از نتایج مذاکره با آمریکا بود

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان این که «متاسفانه برخی از گروه های سیاسی داخلی، همچنان حرف از مذاکره می زنند»، مدعی شد که کشته شدن قاسم سلیمانی، یکی از نتایج مذاکره با آمریکا بود.

محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ایران، صبح امروز در مراسمی که از آن به عنوان «همایش سراسری فرماندهان بسیج» نام برده شده، گفت: «ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس باعث شد که یک سیلی به آمریکا بزنیم و مراکز نظامی این کشور خبیث در عراق را مورد هدف قرار دهیم . این نشان می دهد که در همه شرایط، آماده مقابله با شیطان بزرگ هستیم.

 

او مذاکرات برجام و مذاکره با آمریکا در طول سال های گذشته را «بی نتیجه» خواند، و اضافه کرد: «ترور شهید حاج قاسم سلیمانی» هم یکی از اثرات مذاکره با امریکا بوده است.

نقدی ادامه داد: «متاسفانه برخی از گروه های سیاسی داخلی، همچنان حرف از مذاکره می زنند و این در حالی است که امریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست.»

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: «باید تلاش کنیم که روز به روز باعث رشد و توسعه سپاه و بسیج در کشور شویم تا بتوانیم برای مقابله با هرگونه تجاوز خارجی، آماده باشیم و برای این کار،باید بهترین ها را در سپاه و بسیج به عنوان نهادهای انقلابی، بکار بگیریم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا