آذربایجان

پس از دو بار هشدار علی‌اف؛ “دولت تا پایان ماه مارس به پاکسازی ادامه خواهد داد”

به دنبال انتقادات تند الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان از مقامات این کشور، گزارش های مربوط به دستگیری برخی مقامات سرعت پیدا کرده است.

به دنبال انتقادات تند الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان از مقامات این کشور در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی در اول فوریه، گزارش های مربوط به دستگیری برخی مقامات سرعت مضاعف پیدا کرده است.

الچین آخوندزاده، کارشناس امور نظامی، به رسانه‌های آذربایجان گفت، دولت تا پایان ماه مارس پاکسازی خواهد کرد. این کارشناس گفت که رئیس جمهور اخیراً از برخی مقامات که انتقاد کرده بود، پیش‌تر نیز انتقاد کرده است. این احتمالاً آخرین هشدار بود.

این کارشناس گفت: “برخی مسئولین خود را بالاتر از قانون و دارای مصونیت ویژه گمان می‌کنند. بیشتر این مقامات اعضای ستون پنجم هستند.”

الچین آخوندزاده افزود: “چنین افرادی دور رئیس جمهور جمع شده بودند که رئیس دولت خودش گفت که آنها به من اطلاعات غلط می دهند. فکر می کنم تا پایان ماه مارس دستگیری، اخراج و انتصاب ادامه داشته باشد.”

این کارشناس امور نظامی گفت، همه از نهادهای دولتی آذرسو، آذریگاز و آذریول ناراضی هستند. باید بتوانیم از شر آنها خلاص شویم و فعالیت های آنها را بررسی کنیم. ویلای صدها میلیاردی رئیس آذرسو، میلیون ها امکانات رئیس آذال (خطوط هوایی آذربایجان) در باتومی را دیدیم. آنها باید بررسی شوند و خسارت وارده به کشور باید به طور کامل جبران شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا