آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

کمپین هشتگ «#آرازآراز» در همه شبکه‌های اجتماعی آغاز شد

فعالین مدنی آذربایجانی در ایران در واکنش به عکس‌العمل مقامات ایران به خوانده شدن شعر «آراز آراز» توسط رجب طیب اردوغان در رژه پیروزی آذربایجان در باکو، کمپین هشتگ آرازآراز را آغاز کردند.

با توجه به ایده همراهان تلویزیون ای‌ان‌تی نسبت به واکنش ایران به شعر «آراز آراز» که از سوی رجب طیب اردوغان در مراسم رژه پیروزی آذربایجان در باکو خوانده شده بود، پیشنهاد داده شد کمپین هشتگ #آراز در همه شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته شود.

فعالین مدنی همچنین افزودند، «لزومی نیست که مشخص کنیم هشتگ «#آرازآراز» در واکنش به حساسیت مقامات ایران است و یا در حمایت از رجب طیب اردوغان. چه بسا همانطور که سروده شدن آن توسط رییس‌جمهور ترکیه باعث بروز «افتضاح دیپلماتیک» در ایران شده، هشتگ ما نیز به خودی خود حاوی پیامی است که هم دوست و هم دشمن، آن را بوضوح متوجه خواهد شد.»

*******************************************************************************************

Diqqət: Bütün sosial şəbəkələrdə “#Arazaraz” hashtag kampaniyasına başlayacağıq.

əziz dostlar, sizlərin fikrinə dayanaraq Rəcəb Tayyib Ərdoğanın Bakıda keçirilən Azərbaycanın zəfər paradı zamanı oxuduğu “#Araz Araz” şeirinə İranın reaksiyası ilə əlaqədar olaraq #Arazaraz hashtag kampaniyasını bütün sosial şəbəkələrdə başlatılmasını təklif edirik.

“Unutmayaq ki #Arazaraz” hashtagimizin özündə həm dostun, həm də düşmənin aydın şəkildə başa düşəcəyi bir mesaj var.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا