جهانسلامتی و زندگی

چین نگران ورود مبتلایان به کرونا از کشورهای خارجی است

مقامات چین در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس در میان افرادی که به این کشور سفر کرده‌اند، نگران ورود مبتلایان به این ویروس از کشورهای خارجی هستند.

به گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، طی یک هفته اخیر 129 مورد از مجموع 135 نفر مبتلایان جدید به ویروس کرونا در بین افرادی مشاهده شده که از خارج به این کشور آمده‌اند.

هفتاد و چهار نفر از مجموع 78 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین که ظرف مدت یک روز گذشته به ثبت رسیده، شامل افرادی است که از خارج به این کشور سفر کرده‌اند.

این در حالیست که آخرین مورد ابتلا به کووید-19 در چین 15مارس جاری شناسایی شده بود. این کشور از موقعیت «مبدا شیوع» این ویروس اکنون به «مقصد ورود» آن تغییر وضعیت داده است.

در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس در میان افرادی که به چین سفر کرده‌اند، دولت این کشور تدابیر سخت‌گیرانه قرنطینه‌ای اعمال کرده است.

بر این اساس، تمامی پروازها به مقصد پکن، جهت انجام آزمایش کرونا به شهرهای دیگر هدایت شده و افرادی که طی چهارده روز اخیر از سایر شهرهای چین به پکن سفر کرده‌اند نیز پس از تست اجباری قرنطینه خواهند شد.

گفتنی است در 24 ساعت اخیر 7 نفر در چین به دلیل ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند. تاکنون 81 هزار و 171 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 3 هزار و 277 نفر نیز فوت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا