آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

ووقار نعمت شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار آذربایجانی پس از چند ساعت بازداشت و بازجویی آزاد شد

ووقار نعمت شاعر، نویسنده، روزنامه‌نگار و هنرمند موسیقی آذربایجانی در تاریخ ۱۰ مهرماه در اطلاعات شهرستان کلیبر چند ساعت بازجویی و آزاد شده است.

ووقار نعمت شاعر، نویسنده، روزنامه‌نگار و هنرمند موسیقی آذربایجانی در تاریخ ۱۰ مهرماه از سوی ماموران اطلاعات شهرستان کلیبر از طریق تماس تلفنی به این نهاد امنیتی احضار شده و پس از چند ساعت بازجویی همراه با توهین، تحقیر و تهدید آزاد شده است.

ووقار نعمت سردبیر نشریه چیراق، موءلف ۱۲ کتاب و شمار زیادی مقاله می‌باشد. آقای نعمت به عنوان ادمین کانال تلگرامی «چیراق» و صفحه اینستاگرامی «ووقار نعمت» در روزهای اخیر با حمایت از موضع به‌حق آذربایجان اعلام کرده بود که حاضر است در عملیات آزادسازی قره‌باغ اشغالی شرکت کند.

ووقار نعمت شاعر، یازیچی، قازئته‌چی و موزیسین پنجشنبه گونو ۱۰ مهر تاریخینده نهار چاغی اطلاعات نیرولاری طرفیندن زنگ وورولاراق بو اداره‌یه چاغریلیب و بیر نچه ساعات توهین، تحقیر و تهدید ایله بیرلیکده سورغولاندیقدان سونرا بوراخیلیب.
ووقار نعمت چیراق درگی‌سینین باش یازاری، ۱۲ کیتاب مولفی و بیرچوخ مقاله یازاریدیر. چیراق تلگرام کانالی و (vuqarnemet) انستاگرام صایفاسی‌نین ادمینی اولان ووقار نعمت سون گونلرده اینترنت صایفالاریندا آذربایجانی حاقلی موقعیتینی دستکله‌ییب و قاراباغین آزادلیغی اوغروندا سفربرلییه حاضر اولدوغونو وورغولامیشدیر.

همچنین از کلیبر خبر می‌رسد که محمود محمودی (ارکین) نیز که روز دوشنبه ۱۴ مهرماه از سوی ماموران اطلاعات کلیبر بازداشت شده بود نیز امروز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه آزاد شده است.

محمود محمودی (ارکین)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا