اجتماعیایران

ماجرای حادثه سد گلستان؛ ادعای تعرض به دو دختر بچه

در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک در  یکی از روستاهای گنبدکاووس، دادستان گنبدکاووس گفت که موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

سید خسرو خلیلی شامگاه دوشنبه ۲ فروردین در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرونده‌ای در این باره تشکیل شده، اظهارکرد: «به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنها تعرض کرده است.»

بر اساس این گزارش، دادستان گنبدکاووس گفت: «برای بررسی موضوع تجاوز هم، این دو کودک که ۷ و ۸ ساله هستند به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.»

وی اظهار نظر و ارائه جزئیات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد اما خبر گزاری رکنا از مورد آزار قرار گرفتن «دو دختر بچه» خبر داد.

خبرگزاری رکنا گزارش داد که متهم ۵۵ ساله و نگهبان سد گلستان بوده و بر اساس اظهارات اهالی روستای عرب سورنگ گنبد کاووس، این نگهبان پیش‌تر نیز سابقه این گونه رفتارها را از خود نشان داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان نیز در باره این موضوع گفت: « پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.»

این مقام انتظامی جزییاتی از مطرح شدن «مسائل قومی و قبیله‌ای» در این ماجرا ارایه نکرد.

گفتنی است که نگهبان این سد پس از ضرب و شتم توسط اهالی روستا دستگیر شده است. نگهبانی سد گلستان نیز توسط مردم به آتش کشیده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا