آذربایجانایران

رانندگان کامیون پشت صف های طولانی ۵ تا ۷ روزه در مرزآذربایجان

گزارش های میدانی حکایت از آن دارد که رانندگان کامیون در مرزها و مبادی خروجی و مرزها خصوصا در مبادی مرزی با اذربایجان ، به شدت با مشکل خروج مواجه اند و در صف های طولانی ۵ تا ۷ روز معطل می شوند.

تماس های مکرر رانندگان کامیون با رساته خبری مغان من از مرزهای آذربایجان  و بیله سوار طی هفته های اخیر نشان می دهد رانندگان ترانزیت با مشکلات عدیده ای در مبادی مرزی مواجه شده اند. آنها خواستار رسیدگی فوری و حل مشکلات توسط مسئولان امر شده اند.

پیش از این نیز گزارش هایی از طولانی شدن تشریفات ورود و خروج از مرز برای کامیون داران به این رسانه رسیده بود اما به نظر می رسد این مشکلات در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است.

بر اساس اظهارات رانندگان کامیون، ماموران آذربایجان  مستقر مرزهای گمرک بیله سوار در انجام امور و تشریفات ورود و خروج از کشور تعلل و وقت کشی می کنند و هر بار به بهانه های مختلف کار را می خوابانند.

این وضعیت موجب تشکیل صف های طولانی از کامیون هایی می شود که در انتظار عبور از مرز هستد و این انتظار دست کم ۵ روز تا ۷ روز به طول می انجامد.

انتظار ۵ تا ۷ روزه در نقاط مرزی بدون امکانات لازم و رفاهی برای رانندگان کامیون در این مناطق مشکلات بسیاری را برای رانندگان ایجاد کرده است.

در ادامه فیلم کوتاه ارسالی از سوی رانندگان کامیون و وضعیت نابسامانی  مرز و بدون هیچ امکانات رفاهی را مشاهده می کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا