آذربایجانمقالات

توهین به پرچم آذربایجان؛ توهین به اسلام است نویسنده:سیامک کوشی

توهین به پرچم آذربایجان؛ توهین به اسلام است

در طول تاریخ اسلام، بعد از پیامبر و امامان معصوم، تورکان پرچمدار اصلی اسلام بودند و بیشترین سهم را در گسترش، پاسداشت و توسعه دین حضرت محمد (ص) داشتند.
سلجوقیان و عثمانی‌ها که بیشترین نقش را در گسترش سرزمین‌های اسلامی داشتند، ایلخانیان که مسبب توسعه علوم اسلامی و انکشاف فلسفی اسلام در دنیا بودند، صفویان که عامل فراگیری مذهب تشیع دوازده امامی بودند و علوم این مذهب را گسترانیدند، قاجاریان که نمونه مدرنیته اسلامی را به جهان عرضه کردند و ضمن توسعه مدرنیزاسیون و مدرنیته به کشور شریعت اسلامی را همواره در اولویت قرار دادند.

تورکها بودند که اسلام را تا پشت دروازه های پاریس و لندن پیش بردند، آسیا را درنوردیدند و نصف آفریقا را به دین مبین اسلام مزین کردند.
آذربایجان در دو سوی ارس به جرم مسلمان بودن و شیعه بودن بارها زیر چکمه‌های جیلووها، اکراد و ارامنه زجر کشیده و خون داده و مقاومت کرده‌ است.

قره‌باغ سی سال به جرم تورک بودن و مسلمان شیعه بودن به اسارت گرفته شده بود و این از وضعیت مساجد و اماکن مذهبی‌اش در دوران اسارت کاملا پیدا و مبرهن است.

در سوی دیگر اما از قوم فارس در طول تاریخ همواره امثال حسن صباح ها و طالبان ها (مکاتب شعوبیه مبتنی بر بدعت و خرافات و انحرافات) ظهور کرده که اغلب نوع شیعی از تفکر داعشی بوده‌اند. که همواره باعث قتل و خونریزی و برادرکشی در بین مسلمانان گشته‌اند.

در کل دنیا اسلام را با تورکان و تورکان را با اسلام میشناسند و این دو طوری با هم عجین گشته‌اند که گویی برای هم آفریده شده‌اند.

توهین عده ناچیزی شعوبی با ادعای تشیع به پرچم مقدس جمهوری آذربایجان (مزین به هلال و رنگ سبز؛ به عنوان نمادهای اسلام) توهین مستقیم به اسلام است.
همیشه مزدوران و جیره خواران شیاطین غرب و شرق در لباس اسلام ظاهر گشته‌اند ولی خوشبختانه همواره با حماقت خود آبشخورشان را زود نمایان کرده‌اند. این عمّال جیره خوار با به خطر افتادن موقعیت اربابانشان در قره‌باغ اینچنین هار گشته‌اند وگرنه قره‌باغ همانا قرآن ناطق است این وحوش پوستین‌های بر سرنیزه عمرعاص …
ای کافر اسلام نما؛ تورک اولان یئرده سنه نه یاراشیر اسلامدان دم وراسان …

تورکجه مثلی: اؤلو دوروب میرده‌شیری غسل وئریر…

سیامک کوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا