اجتماعیجهانسیاست

افسران پلیس آمریكا نیز در اعتراض به خشونت پلیسی زانو زدند

در اعتراضات به قتل جرج فلوید دیده می شود که در بسیاری از شهرها، پلیس با حمایت از جنبش ضد نژادپرستی و خشونت پلیس در کنار تظاهرکنندگان ایستاده است.

در جریان اعتراضات در بسیاری از شهرهای ایالات متحده، تیم های پلیس با معترضین همبستگی نشان دادند و شعارهای ضد خشونت فریاد زدند.

در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، شنیده می شود که کلانتر پلیس، در جواب معترضانی که شعار “با ما راه‌پیمایی کنید” فریاد می‌زدند، با پذیرش این درخواست با آنها راه‌پیمایی می‌کند.

در عکسی دیگر که به اشتراک گذاشته شده است ، دیده می شود که پلیس‌ها در همراهی با معترضان، زانویشان را بر زمین زده‌اند. این نوع اعتراض بازآرایی صحنه‌ای است که پلیس با گذاشتن زانویش بر روی گردن جرج فلوید موجب قتل او شده بود.

در عکس دیگری که گفته می شود در کانزاس‌سیتی گرفته شده است، تیم پلیس با گرفتن یک پلاکارد می گوید «خشونت پلیس را متوقف کنید.»

همچنین در کامدن، پلیس در راهپیمایی مسالمت آمیز که توسط معترضین برگزار شدهبود ، شرکت کرده است.

عکس دیگری نشان می دهد که پلیس دست در دست معترضین سیاه پوست، یک پلاکاردی بلند کرده که نوشته است: «همه ما از یک نژاد واحد هستیم و آن نژاد بشر است»

در ویدئوی دیگری که گفته می شود در فرگوسن ضبط شده است، پلیس‌ها با قبول شعار معترضین، بر روی زانو نشسته و با معترضین همبستگی نشان می دهند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا