اجتماعیجهاندانش و فن آوری

بزرگترین مهاجرت الکترونیکی تاریخ؛ سران کشورها نیز به تلگرام کوچ می‌کنند

پاول دوروف، خالق پیام رسان تلگرام گفت: "در روزهای اخیر، هجوم عظیمی به پیام‌رسان تلگرام به وجود آمده و حتی تعدادی از سران کشورها و دولت‌ها در آنجا کانال باز کرده‌اند."

پاول دوروف گفت طی ۷۲ ساعت تعداد کاربران تلگرام ۲۵ میلیون نفر افزایش یافته است.

به گفته دوروف، روسای جمهوری که تاکنون به تلگرام پیوسته اند عبارتند از: امانوئل مکرون (فرانسه)، ولادیمیر پوتین (روسیه)، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور (مکزیک)، شوکت میرزویف (ازبکستان)، ولادیمیر زلنسکی (اوکراین)، تسای اینون (تایوان)، رجب طیب اردوغان (ترکیه)، نخست وزیران: بنیامین نتانیاهو (اسرائیل)، لو شیانگلون (سنگاپور)، احمد علی ابی (اتیوپی) و جائر بولسونارو (برزیل).

پاول دوروف گفت که کانالهای تأیید شده رهبران با علامت آبی مشخص می شوند. وی افزود: “این افتخار بزرگی برای ما است که افراد مشهور و سازمان ها در مبارزه با اطلاعات غلط به تلگرام اعتماد می کنند”.

به گفته وی، برخلاف شبکه های اجتماعی، تلگرام از الگوریتم های غیرشفاف برای نمایش محتوا به کاربران استفاده نمی کند: “کانال های تلگرامی با خلاص شدن از شر چنین الگوریتم های دستکاری شده، که به طور گسترده ای در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۰ مورد استفاده قرار گرفتند، شفافیت را برپا می کنند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا