ایران

جسد قاضی منصوری «بدون فیلم دوربین‌های مدار بسته» به ایران منتقل شد

رسانه‌های ایران گزارش می‌دهند که جسد قاضی منصوری یکی از متهمان پرونده فساد مالی در حوزه ریاست قوه قضاییه همراه با ۲۹ صفحه گزارش به ایران رسید.

جسد غلامرضا منصوری قاضی پیشین دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و یکی از متهمان پرونده فساد در حوزه ریاست قوه قضاییه شب گذشته از رومانی به ایران منتقل شد.

نورنیوز نوشت: «پلیس رومانی گرچه همراه جسد منصوری ۲۹ صفحه گزارش شرح ماجرا را ارسال کرده اما همچنان از تحویل تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته هتل محل اقامت مقتول امتناع می‌کند که همین امر موجب تقویت شبهات طرح شده پیرامون این پرونده شده است.»

خبر مرگ قاضی منصوری جنجال‌های تازه‌ای را در پرونده فساد قوه قضاییه بوجود آورد طوری که از او به عنوان جعبه سیاه این پرونده یاد کرده‌اند.

جسد غلامرضا منصوری، قاضی متواری متهم به فساد در تاریخ ۳۰ خرداد، بیرون هتل «دوک رومانا» محل اقامتش در بخارست رومانی در حالی که از پنجره به پایین پرت شده بود، پیدا شده بود.

امیرحسین نجف‌پورثانی، وکیل مدافع غلامرضا منصوری در گفت‌وگو با ایلنا گفته بود که موکلش «حرف‌های بسیاری برای گفتن» داشت و «این مسائلی است که ذهنمان را درگیر کرده و منتظریم به پشت پرده این ماجرا پی ببریم.»

برادر غلامرضا منصوری نیز گفته بود که وی پیش از مرگ در تماس تلفنی با خانواده‌اش گفته بود که «امنیت جانی ندارد» و به باور او، برادرش ترور شده است.

شمار زیادی از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی نیز در مورد خودکشی بودن مرگ قاضی منصوری ابراز تردید کرده و او را با سعید امامی، جعبه سیاه قتل‌های زنجیره‌ای مقایسه کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا