آذربایجانایران

ضرب و شتم ۴۳ نفر از بازداشت شدگان اعتراض به اشغال زمین‌های یکانات مرند

۴۳ نفر از بازداشت شدگان اعتراض به اشغال زمین‌های یکانات مرند و واگذاری آنها به شرکت‌های اصفهانی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

۴۳ نفر از بازداشت شدگان اعتراض به اشغال زمین‌های یکانات مرند و واگذاری آنها به شرکت‌های اصفهانی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ توسط ماموران انتظامی و امنیتی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

اسامی این تعداد از دستگیر شدگان عبارت‌اند از: ۱. مقصود صفری ۲. محبوب صفری ۳. لطف الله باقری ۴. عشقعلی حمزه‌لو ۵. یحیی فقیری ۶. حسین آقا فقیری ۷. هاتف رستمی ۸. قادر خدابخشی ۹.یدالله خدابخشی ۱۰. محبوب غیبی ۱۱. محمد محمدزاده  ۱۲. سعید محمدزاده ۱۳. فاضل سید آقاپور ۱۴.میثم سید آقاپور ۱۵. صابر غیبی ۱۶. محمد علیزاده ۱۷. وحید جامعی ۱۸. رضا جامعی ۱۹. رضا یوسفی ۲۰. کاظم بهادری ۲۱. رسول جامعی ۲۲. افشین جامعی ۲۳. علی غیبی ۲۴. میکائیل قاسم‌بگلو ۲۵. شمس الدین هاشمی ۲۶. رضا صفری ۲۷. یعقوب حمزه‌لو ۲۸. اسکندر جعفری ۲۹. داماد جامعی ۳۰. شهرود جعفری ۳۱. جلیل غنی‌زاده ۳۲. رامین شاهینی ۳۳. غلامعباس حمزه‌ای ۳۴. داماد یوزباشی ۳۵. سجاد صفری ۳۶. محمدرضا صفری ۳۷. احمد صفری ۳۸. اسکندر قاسم بیگلو ۳۹. محبوب غیبی ۴۰. عسگر غیبی ۴۱. میر عزیز غیبی ۴۲. هاشم ذاللو ۴۳. مسعود صفری.

گفتنی است حال دو تن از دستگیر شدگان به نام‌های محمد محمدزاده و یعقوب حمزه‌لو وخیم اعلام شده است. به گفته‌ی نزدیکان دستگیر شدگان، نیروهای انتظامی و امنیتی با نگه داشتن افراد مذکور تا زمان بهبود زخم‌های ناشی از ضرب و شتم ماموران در بازداشت، از مراجعه ایشان به پزشکی قانونی و شکایت بر علیه آنها ممانعت به عمل می‌آورند.

ضمنا پرونده ۳۰ نفر از اسامی مذکور به شعبه دوم دادیاری دادگستری شهرستان مرند و پرونده بقیه دستگیر شدگان نیز در اداره اطلاعات شهرستان مرند می‌باشد.

همچنین در روزهای اخیر فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حاکی از اعزام شمار زیادی از ماموران نیروهای انتظامی جهت سرکوب اعتراض اهالی یکانات مرند در اعتراض به اشغال زمین‌هایشان توسط شرکت‌های اصفهانی بود.

 جمعی از اهالی دهستان یکانات در شهرستان مرند از توابع استان آذربایجان شرقی روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در اعتراض به اشغال زمین‌های یکانات مرند و واگذاری به شرکت‌های اصفهانی در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا