اجتماعیایران

علایم مشکوک به کرونای بهنام شیخی پس از مثبت شدن اکثر زندانیان اندرزگاه ۸ اوین

بهنام شیخی، فعال مدنی آزربایجانی، طی تماس تلفنی که با خانواده داشته از تب و لرز شدید وعلایم مشکوک به کرونای خویش خبر داده است.

بر اساس گزارشات رسیده به گروه خبری ای‌ان‌تی، بهنام شیخی، فعال مدنی آزربایجانی، طی تماس تلفنی که با خانواده خود داشته از تب و لرز شدید وعلایم مشکوک به کرونا خبر داده و گفته که امروز یکشنبه ۱۹ مرداد جهت انجام تست به بهداری مراجعه نموده ولی به‌دلیل کمبود امکانات از وی تست گرفته نشده و بهداری زندان تنها چند داروی مسکن به او داده است.

همچنین این فعال تورک اطلاع داده که جواب تست کرونای اکثر محبوسین در اندرزگاه ۸ که به صورت رندوم (تصادفی) گرفته شده، مثبت اعلام شده و برخی از همبندی هایش از جمله آقایان امیرسالار داوودی،جعفر عظیم زاده،اسماعیل عبدی بعلت نبود تخت در بهداری اندرزگاه ۸ به بهداری اندرزگاه ۴ منتقل شده اند.

با توجه به قطعی بودن ابتلای نزدیک به ۱۸ تن از محبوسین اندرزگاه ۸ که تست کرونا داده اند احتمال می رود اکثر محبوسین این بند دچار کرونا شده یا در معرض این ویروس قرار دارند.

گروه خبری ای‌ان‌تی امروز خبری را به نقل از هرانا منتشر کرد که می‌گفت،  امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه در پی وصول نتیجه آمایش رندوم (تصادفی) از ۱۷ زندانی در اندرزگاه ۸ زندان اوین مشخص شد که ۱۲ تن از زندانیان به ویروس کرونا آلوده شده اند، با تایید این موضوع این ۱۲ زندانی به بهداری زندان منتقل شدند.

گفتنی است که «علیرضا فرشی»، «بهنام شیخی» و «حمید منافی نادارلی» فعالین مدنی آزربایجانی از تاریخ ۱۴مرداد به اندرزگاه ۸ زندان اوین، جایی که تست ۱۲ تن از زندانیان مثبت شده، منتقل شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا