ایران

علی خامنه‌ای: ایستادگی «ملت ایران» آمریکا را عصبانی کرده و برای دنیا «جذاب» است

رهبر ایران با بیان اینکه ایستادگی «ملت ایران» آمریکا را عصبانی کرده و برای دنیا «جذاب» است، اضافه کرد: «باید از این جاذبه برای نشر حقایق اسلام و ملت ایران استفاده کرد».

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر ایران، علی خامنه‌ای صبح امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان حج این کشور، به آنها توصیه کرده است که مسئولان از ایام و مراسم حج «بهره‌گیری» کرده و از این «فرصت» برای رساندن «سخن نو» جمهوری اسلامی ایران به دنیا یعنی «الگوی مردمسالاری دینی» استفاده نمایند.

 

او در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایستادگی «ملت ایران» آمریکا را عصبانی کرده و برای دنیا «جذاب» است، اضافه کرد: «باید از این جاذبه برای نشر حقایق اسلام و ملت ایران استفاده کرد».

خامنه ای در این دیدار مدعی شده است که «منظور آمریکایی‌ها» از این حرف را که ایران باید به یک کشور عادی تبدیل شود، «دست کشیدن جمهوری اسلامی از سخن نو آن برای دنیا یعنی «تلفیق آراء مردمی با افکار اسلامی و مبانی دینی در تشکیل و اداره جامعه» می باشد».

او در ادامه گفته است: «الگوی مردمسالاری دینی برای دنیا ناشناخته است و در مقابل میلیونها وسیله تبلیغاتی که امروز در حال فعالیت علیه جمهوری اسلامی است، می‌توان از فرصت حج برای تبیین این الگو و مسائلی مانند علت دشمنی آمریکا و منطق زیر بار زور نرفتن ملت ایران استفاده کرد.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا