اجتماعیایران

معصومه ابتکار: فشار بین‌المللی علیه آمریکا درحال شکل گیری است

معاون رئیس جمهور ایران در امور زنان: جمهوری اسلامی نه تنها در آستانه تلاطم و آشوب نیست بلکه با وجود همه مشکلات از ثبات و وزن کافی در عرصه معادلات بین‌المللی برخوردار است

معصومه ابتکار، در مصاحبه با خبر آنلاین، مدعی شده است که سفر اخیر حسن روحانی به سازمان ملل و مصاحبه ها، نشست ها و گفت وگوهای روحانی در نیویورک، زمینه‌ساز مفاهیم بهتری خواهد شد تا آمریکا با فشار افکار عمومی و مواضع کشورهای مختلف دنیا مواضع خود در برابر ایران را اصلاح کرده و پای میز مذاکره بنشیند!

او در ادامه با بیان اینکه ایران در این دور از نشست سازمان ملل نشان داد که با وجود همه مشکلات همچنان از ثبات برخوردار است، افزود: رفتار هیات سیاسی ایران نشان داد که ایران نه تنها در آستانه تلاطم و آشوب نیست بلکه با وجود همه مشکلات از ثبات و وزن کافی در عرصه معادلات بین‌المللی برخوردار است به طوریکه در سفر اخیر به سازمان ملل شاهد بودیم که کشورهای مختلف خواهان گفت وگو با ایران و حضور ایران در گفت‌وگوهای بین‌المللی بودند.

 

او در ادامه با ادعا بر اینکه فشار بین‌المللی علیه آمریکا در حال شکل‌گیری است، افزود: دلیل آن هم حضور موفق رئیس‌جمهور و وزیر خارجه در نشست سازمان ملل و دیدارهای جانبی آن است. حتی اینکه رئیس‌جمهور در موقعیت هایی می خندد امتیازی است که ایشان به درستی از آن در شرایط مختلف بهره گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا