ایرانسلامتی و زندگی

الکل تقلبی در اهواز ایران جان 7 نفر را گرفت

معاون دادستان اهواز ایران از فوت 7 نفر به دلیل مصرف الکل تقلبی به دلیل شایعه موثر بودن خوردن آن برای دفع ویروس کرونا خبر داد.

علی بیرانوند، معاون دادستان  در استان خوزستان ایران اعلام کرد: تعدادی از شهروندان اهوازی به دنبال شایعه موثر بودن خوردن الکل برای دفع ویروس کرونا روز گذشته اقدام به خرید الکل غیر خوراکی کرده و سپس به مصرف آن روی آوردند که متاسفانه باعث مرگ 7 نفر شد.

به گزارش خبرگزاری «ایرنا»، وی در ادامه گفت: همچنین تعداد 48 نفر نیز مسموم شده اند که تعدادی از آنان بینایی خود را از دست داده‌اند که اکنون در بیمارستان‌های اهواز بستری و تحت درمان هستند.

دقایقی قبل کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ایران درباره آخرین آمار مبتلایان به این بیماری در این کشور گفت: تا ظهر یکشنبه با فوت 49 نفر طی 24 ساعت گذشته، تعداد 194 نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

گفتنی است، 30 بهمن ( 19 فوریه) مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم در ایران تائید شد. روز بعد وزارت بهداشت ایران ایتلای 5 نفر را به این ویروس تائید کرد.

در این میان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در تاریخ 12 بهمن (1 فوریه) ورود کرونا به این شهر را تکذیب کرده بود. 21 فوریه، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران به 4 نفر رسید و آمار مبتلایان نیز 18 نفر اعلام شد.

وزارت بهداشت ایران اعلام کرد مرکز شیوع این بیماری شهر قم است و همه افراد درگیر یا از اهالی این شهر بودند یا به آن سفر داشته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا