سیاست

بشار‌اسد: «غرب» با تمام حمایت خود نتوانست «شاه ایران» را نگه دارد

اسد با اشاره به حضور نیروهای ایرانی و همچنین حمایت رژیم ایران از او، تصریح کرد: «حمایت دوستان، از خسارات کاسته است و به ما کمک کرده که خاک خود را پس بگیریم»

اسد در گفت‌وگو با نشریه‌ الکترونیک «پاریس مچ» درباره سؤالی مبنی بر اینکه آیا اعتراضات در ایران، لبنان و عراق، مانند اعتراضات اوایل بحران سوریه است، گفت: «اگر به عناوینی که مطرح می‌شود مانند کرامت، آزادی و غیر آن، می‌توان گفت که نقاب‌های زیبایی است، ولی پشت پرده آن زشت است.

 

بشار اسد درباره حضور نیروهای ایرانی و همچنین حمایت رژیم ایران از او، گفت: «حمایت دوستان، از خسارات کاسته است و به ما کمک کرده که خاک خود را پس بگیریم»!

 

او در ادامه با ادعا بر اینکه بیشترین تعداد افرادی که در سوریه علیه او تظاهرات کردند، 170 هزار نفر بود، افزود: «ملت سوریه بیش از 23 میلیون شهروند است، لذا اولا، از نظر تعداد، یک انتفاضه مردمی نیست. ثانیا؛ انتفاضه مردمی با پول‌های خارجی نیست… ثالثا؛ امکان ندارد من و دولت، 9 سال در برابر انتفاضه مردمی ایستادگی کنیم.»
اسد اضافه کرد: «هیچ کس نمی تواند در برابر انتفاضه مردمی دوام بیاورد، گواه این مسئله نیز این است که غرب در تلاش بود شاه ایران را نگه دارد، ولی با تمام حمایت خود موفق به انجام این کار نشد»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا