آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

پیام ویدیویی لطیف حسنی پس از آزادی؛ تبریک آزادی قره‌باغ و آرزوی آزادی زندانیان سیاسی

لطیف حسنی پس از آزادی از زندان با انتشار یک پیام ویدیویی،  آزادی قره‌باغ‌ را به همه آذربایجانی‌ها در دو سوی آراز تبریک گفت.

لطیف حسنی، فعال سیاسی سرشناس تورک و دبیر حزب «حرکت نوبیداری آذربایجان جنوبی» پس از نزدیک به ۸ سال تحمل حبس پر از آزار و اذیت، و آزادی از زندان رجایی‌شهر کرج با انتشار یک پیام ویدیویی، آزادی قره‌باغ‌ را به همه آذربایجانی‌ها در دو سوی آراز تبریک گفت.

دکتر لطیف ‌حسنی با اشاره به آزادی‌اش که با استناد به «قانون کاهش مجازات» صورت‌ گرفته، اعلام کرد نزدیک به ۸ سال در زندان بوده ام و تنها ۲۴ روز از آزادی‌ام باقی مانده بود که این قانون شامل من شد و از این رو می گویم نیاز به بخشش هیچ خلیفه‌ای نداریم.

این فعال سیاسی آذربایجانی همچنین از کسانی که پیگیر اخبار او بوده و جویای حال خانواده‌اش در دوران حبس شده اند، تشکر و قدردانی کرد.

دکتر حسنی، در پایان پیام خود اعلام‌کرد به امید روزی که دیگر فعالین سیاسی آذربایجانی ازجمله عباس لسانی، سیامک میرزایی، بهنام شیخی، علیرضا فرشی، حمید منافی و دیگر محبوسین ملی آذربایجانی و سایر زندانیانی که فارغ از زبان و نژادشان به جرم ابراز عقیده در زندان هستند، آزاد گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا