ایران

جو متشنج در دانشگاه تهران

شاهدان عینی عصر امروز یکشنبه از تجمع دانشجویان دانشگاه تهران در درون محوطه این دانشگاه و فضای امنیتی مقابل در اصلی آن خبر می‌دهند.

به گزارش آنادولی، دو سطل آشغال بیرون دانشگاه آتش زده شده و مقابل سردر دانشگاه تهران نیز به شدت شلوغ و امنیتی است.

 

در حال حاضر دانشجویان در حیاط دانشگاه شعارهای اعتراضی سر می‌دهند اما درهای دانشگاه به روی آنها بسته است. دانشجویان اجازه خارج شدن از محوطه دانشگاه را ندارند.

گفتنی است در تجمعات اخیر مردم ایران که از جمعه شب گذشته در اعتراض به افزایش سه برابری قیمت بنزین آغاز شد، تعدادی کشته شده اند.

وزارت اطلاعات ایران امروز طی بیانیه‌ای در خصوص اعتراضات در شهرهای مختلف این کشور ضمن تاکید بر “برخورد قاطع با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن امنیت و آرامش ملت”، اعلام کرد: “عوامل اصلی اغتشاشات دو روز گذشته شناسایی شده است”.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران 15 نوامبر جاری ( 24 آبان) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت بنزین افزایش یافته و با سهمیه‌بندی ارائه خواهد شد.

بر اساس تصمیم روسای قوای سه گانه حکومت ایران، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه‌ای هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر هر لیتر 3500 تومان اعلام شده است. هر خودروی شخصی نیز ماهانه 60 لیتر بنزین سهمیه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا