آذربایجانایرانجهانسیاست

تحلیل‌گر آمریکایی خطاب به بایدن: “به ایران پاسخ درست را این‌گونه می‌دهند”

تحلیلگر سیاسی آمریکایی، با انتشار عکس الهام علی‌اف با پهپاد انتحاری هاروپ اسرائیلی در توییتر خود، آن را "پاسخی درست به ایران" توصیف کرد.

مایکل دوران، تحلیلگر سیاسی آمریکایی، عکسی که الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در سفر خود به جبرائیل با پهپاد انتحاری هاروپ ساخت اسرائیل در پایگاه جدید مرزبانی گرفته است را “پاسخی درست به ایران” توصیف کرد و آن را الگویی برای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواند.

مایکل دوران عکس رئیس جمهور آذربایجان را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “چرا من آذربایجان را دوست دارم؟ ایران این کشور را با استقرار نیروهای خود در مرز و درخواست قطع ارتباط با متفق نظامی‌اش اسرائیل، تهدید می کند. رئیس جمهور آذربایجان با عکس گرفتن با یک هواپیمای بدون سرنشین ساخت اسرائیل پاسخ می دهد. به ایران پاسخ درست را این‌گونه می‌دهند. در این [تصویر] درسی برای تیم بایدن وجود دارد.”

لازم به ذکر است که هواپیماهای بدون سرنشین هاروپ و هارپی، که بخشی از نیروهای مرزبانی آذربایجان هستند، در طول جنگ دوم قره باغ برای از بین بردن تعداد زیادی از تجهیزات نظامی، مواضع دفاعی و نیروی انسانی نیروهای مسلح ارمنستان مورد استفاده گسترده قرار گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا