آذربایجانایرانورزش

آذربایجان‌غربی قهرمان مسابقات مجازی کاتای جوانان ایران شد

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی اعلام کرد ورزشکاران آذربایجان‌غربی در نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای مردان ایران در بخش جوانان مقام نخست را به دست‌آوردند

جواد سلیمی روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایرنا گفت نخستین دوره مسابقات کشوری مجازی کاراته در بخش کاتا با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد و محمدامین خضری کاراته‌کای استان آذربایجان‌غربی مقام نخست بخش جوانان را کسب کرد.

وی گفت: در این رده سنی رحمان قلندری دیگر کاراته‌کای استان به عنوان دوم دست یافت.

رییس هیات کاراته آذربابجان‌غربی افزود: در رده سنی نونهالان و در کمربند زیر قهوه‌ای، سیدمبین درویش سیاح کاراته‌کای استان بعد از ورزشکار استان تهران، صاحب عنوان دوم شد.

مسابقات کاتا که زیرمجموعه رقابت های کاراته است، به علت شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و با حضور ۴۸۰ ورزشکار در ۲ بخش کنترلی و غیرکنترلی و در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

با شیوع بیماری کووید-۱۹ همه فعالیتهای ورزشی در سراسر جهان به مانند بسیاری از فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی متوقف شده است.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره شروع تمرینات و مسابقات ورزشی اعلام کرده بود هرگونه برگزاری مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه متوقف است و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است.

او همچنین گفته بود با شرایطی جدیدی که در کشور در رابطه با  کرونا ایجاد می‌شود، شرایط جدید را رصد کرده و با توجه به آن تصمیم جدید گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا